Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Mensen, komt deze speler jullie bekend voor? Ik kan hem nergens vinden hier op het forum. Ik wilde gewoon een paar meningen horen erover. Ik heb heb bij een aankoop van een sony laptop kunnen kopen voor 99 euro, dus ook maar gelijk gedaan!

Ik weet verder dat er een cradle bij zit, maar kan je hem ook met een gewone usb kabel aansluiten? En ik neem aan dat je die 40 GB niet alleen voor mp3's kan gebruiken, maar ook voor data?

Nou ik hoor het wel!

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~fikret/sony.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2004 16:37 ]

Verwijderd

WTF! 99 euro voor zo'n ding is natuurlijk geen geld...

Als je het ding al hebt, ik zou zeggen, probeer of je het aan kan sluiten. En als het gewoon als USB harddisk wordt herkent, kun je er al je zooi op zetten ja.

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-11 18:25

janklp

FortyTwo Capital

Ik had hem nog nooit gezien maar ik ben aangenaam verrast hoor :9~

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:56
Ik zag em laatst in mediamarkt krantje, voor de 450€ geloof ik, dus je hebt em wel voor een nette prijs :)
Speelt geloof ik geen mp3 af maar alleen atrac3 (zoals alle sony's) en je kunt er ook fotos op bekijken dacht ik? Heel mooi apparaatje :9~

PS zat die remote er ook bij?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dit dingetje nog niet in huis! Dynabyte zou mij bellen over anderhalve week. Dat is op as maandag. Dus ik ben benieuwd!

Ik neem aan dat de remote er wel bij zit?
Jammer van die mp3 conversie naar hun eigen compressie :( Maarja..
IK hoop dat ik dit ding als dataschijf kan gebruiken, anders vind ik de waarde van die 40 GB toch echt niet zo bijzonder, vind ik gewoon TE veel om alleen maar muziek op te zetten

Je kan idd ook foto's bekijken als een soort slideshow terwijl je naar muziek luisterd. Op verschillende sites lees ik ook dat er een kabeltje wordt meegeleverd waarmee je je sony digicam direct aan kan sluiten op deze mp3-speler, zodat de foto's overgezet worden op je mp3-speler _/-\o_ Toevallig heb ik een sony 5 MP cammetje :)

Wel vreemd en jammer dat er zo weinig over te vinden is! (gebruikers ervaringen/problemen enz.)

Oh en trouwens, die knopjes die je ziet rechts... ik heb begrepen dat dat een soort van tochepad is net zo als bij laptops? Alleen heb je dan geen muis cursor. Weet iemand hier meer over?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2004 10:40 . Reden: typ ]

Verwijderd

Ja die bedoelde ik dus...

Heb hem net voor € 409 euro gekocht in Amsterdam bij HD.nl

Hij staat helemaal niet in de lijst met producten terwijl dit toch echt een beter alternatief is dan de netwerk walkman mijn inziens.

Je kan alleen via de cradle met usb aansluiten maar je kan er wel foto's op zetten en op bekijken. Scheelt weer een hoop memory sticks op vakantie. Verder is ie net zo groot als de Ipod maar ik vind de knopjes na even wennen een stuk makkelijker..
Kan iemand hem misschien even tussen de Mp3 spelers zetten? Kan op een of andere manier alleen maar prijzen wijzigen!

• BARACUS
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-12-2021
Ik was deze ergens al tegengekomen maar waar :?

Hoeveel kost die laptop trouwens?
Kreeg je deze aanbieding bij elke laptop?

Je zou dat ding zo voor 350 euro kunnen doorverkopen, scheelt weer in de laptop prijs :9
Sony is normaal niet zo gul :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dat ding binnen!

De laptop koste 1400 euro, bij dynabyte in leiden.

Een vriendin van mij heeft die laptop gekocht, en ik heb voor deze mp3 speler betaald.
Je krijgt ze denk ik niet bij elke laptop, dit was een actie ofzo, geen idee of het nog geldig is.

Dit ding is wel ff wennen zeg, met die G-sense knopjes. Werkt helemaal top, je kan gewoon je data erop kwijt.

Alleen een groot nadeel vind ik zelf, dat je de mp3's moet drag-en-droppen op een software pakketje van sony, deze converteert de mp3's weer naar een ander formaat op de mp3-speler. Erg jammer! Zo kan je bijvoorbeeld niet even makkelijk bij iemand je mp3's uitwisselen die je al hebt geconverteert. Of is hier wel een oplossing voor? Je kan de mp3's natuurlijk ook als data opslaan op dit ding, maargoed... dan worden ze dus niet afgespeelt lijkt me.

Ik ga er nog ff mee spelen!

ps. Je krijgt er dus ook oordopjes en afstandbediening bij. (werd een paar posts erboven gevraagd volgens mij)

Verwijderd

Review

http://www.siliconpopculture.com/review/92_0_2_0_M/

Firmware

there is a firmware upgrade coming for the VGF-AP1 and VGF-AP1L Models due in mid-december
keep ur eye on this website

http://www.vaio-link.com/vaiopocket/downloads.asp?l=en

This new Firmware will include a total of 34 updates, from which some of the key updates are:

* MP3 playback feature which will allow MP3 transfer and playback without transfer to ATRAC
* Gapless playback
* High speed scroll function
* Possibility to change the screen template
* Faster performance

Verwijderd

Topicstarter
WHOW man! Ik ben gered!

Heerlijk die firmware! Goed dat je dit post zeg, je hebt me heel blij gemaakt _/-\o_

Verwijderd

Topicstarter
Even een vraagje over deze mp3-speler.

Bestaat er een kabel die je direct op de speler kan aansluiten voor usb aansluiting op je pc/laptop? Nu moet ik dus altijd die cradle meenemen als ik bij iemand data wil overzetten.

Verwijderd

Topicstarter
Waar blijft sony met hun firmware dan?? Het is vandaag de 20e, en op die link hierboven staat toch echt dat hij vandaag gereleased zou zijn!

:(

• b3ta
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-10 19:28

b3ta

Hallo

offtopic:
en volgende keer maar even de EDIT knop gebruiken oke? ;)

Verwijderd

Topicstarter
b3ta schreef op maandag 20 december 2004 @ 20:39:
offtopic:
en volgende keer maar even de EDIT knop gebruiken oke? ;)
Ja inderdaad, zou wat handiger zijn 8)7

Nou de firmware valt eigenlijk wel tegen. Het is echt misleidend. Het MP3 gedeelte is gewoon de software update zodat de mp3's niet gevonvert hoeven te worden als ze overgezet worden naar je mp3 speler. Je moet dus alsnog de software gebruiken van sony, alleen gaat het wat sneller.
Je kan niet zomaar mp3's via de removable disk ernaartoe kopieren en beluisteren :(

Lekker kut zeg.........

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Verwijderd schreef op maandag 20 december 2004 @ 22:10:
[...]

Ja inderdaad, zou wat handiger zijn 8)7

Nou de firmware valt eigenlijk wel tegen. Het is echt misleidend. Het MP3 gedeelte is gewoon de software update zodat de mp3's niet gevonvert hoeven te worden als ze overgezet worden naar je mp3 speler. Je moet dus alsnog de software gebruiken van sony, alleen gaat het wat sneller.
Je kan niet zomaar mp3's via de removable disk ernaartoe kopieren en beluisteren :(

Lekker kut zeg.........
Als je er niet zo blij mee bent wil ik je wel 150 euro voor geven O-)

Verwijderd

Topicstarter
B0MBACI schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 01:01:
[...]

Als je er niet zo blij mee bent wil ik je wel 150 euro voor geven O-)
No thnx, zo erg is het nou ook weer niet 8)

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 december 2004 @ 22:31:
[...]

No thnx, zo erg is het nou ook weer niet 8)
Is dit forum nog actief??

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-11 18:25

janklp

FortyTwo Capital

Kijk naar de data en de replies. Bespaart je deze vraag :+

Verwijderd

werkt de firmware update wel degelijk ?
I

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2005 16:59 ]

• Nanax
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-11 15:07

Nanax

Ik ben sjaak niet

*snoeiharde schop*
:P
ik ga deze waarschijlijk overnemen van iemand. het 20gb model dan.
Bevalt de speler nog? iemand gaf als commentaar bij een hier gelinkte review dat de batterij soms ineens leeg is. heb jij (ts) daar ook last van?

• jaguarxj16
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:44
hier ben ik ook wel benieuwd naar, aangezien de speler nu 259 euro kost, en dus een stuk betaalbaarder is.

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

haha ik heb hem inmiddels al tijden, brand maar los

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Zou je misschien een review'tje kunnen posten? :)

Verwijderd

Erg mooi spelertje! Iemand die 'm kwijt wil aan mij voor 99 euro? :D .

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

hehe een reviewtje? als ik van de week tijd heb prima. een ding kan ik je zeggen, stevig is ie wel.

Verwijderd

Staat nu te koop bij de Mediamarkt (landelijke folder) voor EUR 279,00 !

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 10:23:
Staat nu te koop bij de Mediamarkt (landelijke folder) voor EUR 279,00 !
Zag hem ook staan in de folder, wel erg mooi, vooral lcd schermpje. Maar accu duur is vrij kort en weet iemand of je de docking station er ook bij krijgt (in het buitenland is hij 300 euro, dus valt ook nog mee)

• Wutroe
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-11 22:00
Er staat bij dat je de oplader er bij krijgt, en in het geval van dit apparaat is het dock de oplader meen ik.

Verwijderd

Ik ga vrijdag eens kijken bij de MM in Zwolle. En als het ding me bevalt dan koop ik het. Laat ik in ieder geval nog even weten of het docking station er bij zit (dat vertellen ze helaas niet over de telefoon..... )

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 10:09:
Ik ga vrijdag eens kijken bij de MM in Zwolle. En als het ding me bevalt dan koop ik het. Laat ik in ieder geval nog even weten of het docking station er bij zit (dat vertellen ze helaas niet over de telefoon..... )
nou volgens MM Arena is er een fout gemaakt en hebben ze de speler niet.....

Verwijderd

Op de een of andere manier was ik daar al bang voor, maar goed ik hoor het morgen wel. Echt een gezeur dat ze zulke informatie niet over de telefoon verstrekken.....

• nrico
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:49
Ze zijn wel voor die prijs te koop bij de MM. Ik heb er namelijk net een opgehaald (in Zwolle)
nu er ff mee spelen

Verwijderd

nrico schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 11:35:
Ze zijn wel voor die prijs te koop bij de MM. Ik heb er namelijk net een opgehaald (in Zwolle)
nu er ff mee spelen
het is de 40 GB??

Wil je er wat foto's van maken en kort revieuwtje???

Verwijderd

Ze zijn inderdaad gewoon te koop bij de MM voor deze prijs :)

Ik vind het niet verkeerd, 279 euro voor 40gb. De ipod foto 30gb kost 359 euro plus dat je er nog zo'n foto overzet frutseltje moet bijkopen voor 30 euro.

Ga er nu eens lekker mee prutsen en er proberen wat mp3's en foto's op te zetten.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2005 15:37 ]

• nrico
Het is inderdaad de 40 gig versie.

Na eerst een firmware update en een software update gedaan te hebben is het nog niet gelukt om mp3 op de speler te zetten. Dit zie ik toch wel als klein nadeel.
Om er wel muziek op te zetten wordt er via het sony programma Vaio music transfer de mp3 bestanden om gezet naar het "ATRAC3" format dat in verschillende "kwaliteiten" is in te stellen. Heb even wat geprobeerd met het standaard format (132kbps) en dat klinkt goed. Omdat er geconverteerd moet worden vind ik het toch lang duren als je meerdere mp3s op de speler kopieert. van de echte snelheid kan ik moeilijk een indicatie geven omdat ik mp3s aan het overzetten ben van verschillende bit rates ook heb ik meer dan 2 gig tegelijk geselecteerd :D (het is niet voor niets een 40 gig)

Op de speler zit een soort touchpad waarmee de speler kan bedienen, deze bediening is toch wel wennen, maar zit na een paar minuten spelen logisch in elkaar. Het schermpje is helder.

Helaas zit de usb aansluiting aan de craddle waar je de speler ook mee moet opladen. Op de afstandsbediening zit ook een schermpje en deze is makkelijk in het gebruik.

Het is mogeljk om foto's van de digitale (sony) camera te kopiëren naar de speler. Dit gaat, volgens mij, op usb 1.1 snelheid dit is een beetje traag. Ook is het jammer dat dit via de craddle moet. De bestanden worden automatisch in een map geplaatst met de datum van het moment van kopiëren.

Ook zit er nog een apart programma bij waarmee ook mp3s naar de speler gekopieerd kunnen worden en albums en zo aangemaakt kunnen worden. Dit werkt vrij overzichtelijk maar heb ik nog niet echt kunnen testen.

De speler ziet er goed uit, het enige nadeeltje is dat deze toch vrij zwaar is/voelt (200 gram volgens specs) en dat op de plaats waar de batterij zit, aan de achterkant/zijkant, er een ronding zit. Daardoor is de achterkant niet vlak.

http://vaio.sony-europe.c...rs&productsku=VGFAP1L.CEL

Zal ook nog even kijken of ik wat foto's kan maken en online kan zetten

Verwijderd

nrico schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 15:52:
Het is inderdaad de 40 gig versie.
......
Zal ook nog even kijken of ik wat foto's kan maken en online kan zetten
kan je de speler nou wel of niet rechtstreeks met een kabeltje aan de laptop hangen?

• nrico
je bedoelt of je hem als externe hd kan gebruiken.

Ja je kan hem als externe hd gebruiken, alleen de muziek die je er op heb gezet zal je dan met het sony progsel af moeten spelen, je ziet de mp3-tjes niet meer als mp3-tjes

De foto's die je erop kan zetten met de camera kun je wel gewoon via de verkenner openen. Ook zul je verder data gewoon kunnen benaderen. XP ziet de speler gewoon als USB apparaat voor massa opslag, zoals bijvoorbeeld een cardreader.

Verwijderd

nrico schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 19:24:
je bedoelt of je hem als externe hd kan gebruiken.

Ja je kan hem als externe hd gebruiken, alleen de muziek die je er op heb gezet zal je dan met het sony progsel af moeten spelen, je ziet de mp3-tjes niet meer als mp3-tjes

De foto's die je erop kan zetten met de camera kun je wel gewoon via de verkenner openen. Ook zul je verder data gewoon kunnen benaderen. XP ziet de speler gewoon als USB apparaat voor massa opslag, zoals bijvoorbeeld een cardreader.
maar kan dit zonder de docking station??

Verwijderd

Nee, de USB aansluiting zit op het docking station.

Verwijderd

Ik heb alles nog eens goed bekeken maar ondanks een paar kleine nadelen lijkt het me echt een topper. Ik zie verder geen MP3-speler met 40GB voor die prijs.
Bij MM in Rijswijk, Den Haag, Zoetermeer en Rotterdam was ie uitverkocht.
Ik heb hem vandaag in Duitsland besteld voor een wel heel erg laag prijsje.

http://www.cyberport.de

Typ 'sony vgf' in bij 'schnellsuche' 'all shops'
Voor € 219,90

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2005 20:05 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 19:59:
Ik heb alles nog eens goed bekeken maar ondanks een paar kleine nadelen lijkt het me echt een topper. Ik zie verder geen MP3-speler met 40GB voor die prijs.
Bij MM in Rijswijk, Den Haag, Zoetermeer en Rotterdam was ie uitverkocht.
Ik heb hem vandaag in Duitsland besteld voor een wel heel erg laag prijsje.

http://www.cyberport.de

Typ 'sony vgf' in bij 'schnellsuche' 'all shops'
Voor € 219,90
Hoe zit het dan met de garantie?

User manual?

Scheelt alweer flink met MM

Verwijderd

Ik heb begrepen dat er sowieso geen uitgebreide handleiding bijzit. Die zou je op het net moeten vinden. En die garantie; tegenwoordig zijn het meestal internationale garanties dus daar ben ik niet zo bang voor.
Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 20:11:
[...]

Hoe zit het dan met de garantie?

User manual?

Scheelt alweer flink met MM

Verwijderd

Ik heb de 3 updates uitgevoerd. (firmware, vaio music transfer en sonic stage) maar ik kan nog steeds geen mp3 files kopieren naar de vaio pocket. In alle menus die ik te zien krijg wordt er nog steeds alleen maar gepraat over atrac of atrac plus, niet mp3.

Ik zit ook al op het forum van sony te kijken, maar daar heb ik nog niets gevonden over wat ik eventueel verkeerd doe?

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 mei 2005 @ 14:20:
Ik heb de 3 updates uitgevoerd. (firmware, vaio music transfer en sonic stage) maar ik kan nog steeds geen mp3 files kopieren naar de vaio pocket. In alle menus die ik te zien krijg wordt er nog steeds alleen maar gepraat over atrac of atrac plus, niet mp3.

Ik zit ook al op het forum van sony te kijken, maar daar heb ik nog niets gevonden over wat ik eventueel verkeerd doe?
Helaas kan ik nog niet meekijken omdat ik hem pas volgende week krijg. Het mag echter geen probleem zijn volgens de reviews die ik op buitenlandse sites heb gelezen. In principe zou het met het music transfer programma moeten kunnen. Is in dat programma geen keuze-optie te vinden?
Zodra ik hem heb zal ik mijn ervaring hier posten.

Misschien heb je nog wat aan deze uitleg:

The VAIO Pocket now plays MP3s without needing any conversion. There are two ways this can be achieved. If you SonicStage 2.3 to manage and synchronize your MP3s, you can simply transfer them to your VAIO Pocket now and they transfer immediately. Alternatively, you can use the Music Move 1.2 (also known as VAIO Music Transfer) application to drag and drop MP3s directly onto the VAIO Pocket.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2005 15:24 ]

Verwijderd

Kan je alleen foto's van een sony camera er op zetten of ook van een Nikon met dat PTTT-protocol ofzo?

Verwijderd

Maybe heel erg off-topic, maar de i pod van 20 gb staat voor 169.-- op www.pc-pro.nl

Deze machine kan wel direct mp3 aan vzv ik weet (wat dat is een wens van velen)

Tsja, of die site wat is ??

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 mei 2005 @ 15:10:
Maybe heel erg off-topic, maar de i pod van 20 gb staat voor 169.-- op www.pc-pro.nl

Deze machine kan wel direct mp3 aan vzv ik weet (wat dat is een wens van velen)

Tsja, of die site wat is ??
Deze speler ook na een firmware upgrade. Site ziet er uit als een standaar template; maar dat zijn er zo veel...

Verwijderd

excuses voor mijn extra vraag, maar die draad met een vraag daarover is gesloten. Echter de gegeven links in dat draadje werken bij mij niet (geen toegang) ook de zoekfunctie geeft een fout en probeer het later nog eens ....

kan iemand mij helpen, want ik denk dat gegeven links alle vragen over die site opheffen ??

Thanx !

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 mei 2005 @ 15:06:
[...]

Helaas kan ik nog niet meekijken omdat ik hem pas volgende week krijg. Het mag echter geen probleem zijn volgens de reviews die ik op buitenlandse sites heb gelezen. In principe zou het met het music transfer programma moeten kunnen. Is in dat programma geen keuze-optie te vinden?
Zodra ik hem heb zal ik mijn ervaring hier posten.

Misschien heb je nog wat aan deze uitleg:

The VAIO Pocket now plays MP3s without needing any conversion. There are two ways this can be achieved. If you SonicStage 2.3 to manage and synchronize your MP3s, you can simply transfer them to your VAIO Pocket now and they transfer immediately. Alternatively, you can use the Music Move 1.2 (also known as VAIO Music Transfer) application to drag and drop MP3s directly onto the VAIO Pocket.
Ik heb het geprobeerd met SonicStage 2.3 en VAIO Music Transfer, maar met beide programma's worden de files omgezet naar *.omg formaat en in de OMGAUDIO directory op de VAIO pocket gekopieerd. Je kan in de VAIO Music Transfer preferences alleen maar kiezen tussen verschillende soorten ATRAC of ATRACPLUS, dus als je kopieerd wordt het omgezet naar *.OMG of je wil of niet? Maar ik wacht met belangstelling jouw bevindingen af.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 mei 2005 @ 16:15:
[...]

Ik heb het geprobeerd met SonicStage 2.3 en VAIO Music Transfer, maar met beide programma's worden de files omgezet naar *.omg formaat en in de OMGAUDIO directory op de VAIO pocket gekopieerd. Je kan in de VAIO Music Transfer preferences alleen maar kiezen tussen verschillende soorten ATRAC of ATRACPLUS, dus als je kopieerd wordt het omgezet naar *.OMG of je wil of niet? Maar ik wacht met belangstelling jouw bevindingen af.
Vreemd hoor maar helaas moet je dus even wachten. Als het meezit kan ik je volgend weekend mijn ervaringen vertellen. Tot dan.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 mei 2005 @ 16:15:
[...]

Ik denk dat dit stukje duidelijkheid schept. Overgens heb ik ook de Vaio besteld, dus ook ik hoop in de loop van deze week dit te kunnen checken. Ik verwacht dat het gewoon werkt, zeker omdat ik een kleine Sony flash MP3 speler heb en die kan via een klein programma ook MP3 files afspelen.

"Another thing to note, while Sony’s software does not convert the MP3s during transfer, it does modify the file. It seems to encapsulate the MP3 with some DRM and turns it into an OMA file. Some people may be up in arms about this especially those who wish to use their digital audio player as a storage device/mp3 player. Obviously, this is an attempt to discourage people from sharing music files. Despite this, the bottom line is that MP3s do transfer without conversion."

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2005 19:28 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 mei 2005 @ 18:45:
[...]

Ik denk dat dit stukje duidelijkheid schept. Overgens heb ik ook de Vaio besteld, dus ook ik hoop in de loop van deze week dit te kunnen checken. Ik verwacht dat het gewoon werkt, zeker omdat ik een kleine Sony flash MP3 speler heb en die kan via een klein programma ook MP3 files afspelen.

"Another thing to note, while Sony’s software does not convert the MP3s during transfer, it does modify the file. It seems to encapsulate the MP3 with some DRM and turns it into an OMA file. Some people may be up in arms about this especially those who wish to use their digital audio player as a storage device/mp3 player. Obviously, this is an attempt to discourage people from sharing music files. Despite this, the bottom line is that MP3s do transfer without conversion."
Mooi dat je dit hebt gevonden. Scheelt mij van de week ook weer wat hoofdbrekens. Bedankt.

Verwijderd

Nu een paar weken in huis. Op zich een perfect ding. 1 dode pixel in het scherm. Touchpad is even wennen, maar werkt voor de rest prima.

Zeer goed geluid, zelfs met de meegeleverde oordopjes.

Sonicstage is echt een zeer waardeloos programma (langzaaaaaaaammm!) Ik weet nog steeds niet of de files op het apparaat nu wel of niet mp3's gebleven zijn bij het overzetten, alles blijft in Sony formaat (maar dat had ik hier al gelezen).

En een groot nadeel, ik heb geen draagtasje of koord o.i.d. Als ik op de fiets naar mijn werk ga kan ik dat ding nergens in of op doen (als ik geen jas aan heb bij warm weer), ik zoek me suf naar een draagtasje, op de Sony site wordt er wel over gesproken maar je kan het nergens kopen?
Pagina: 1