Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer ik via mijn MMC card MP3 ringtones aan mijn bellergroepen koppel gebeurt er niets wanneer iemand vanuit 1 van die bellergroepen belt. Naam en foto worden wel zichtbaar, maar no ringtone/nada noppes :'( Wanneer ik hetzelfde MP3-tje in het telefoongeheugen plaats en dat mp3-tje instel als ringtone, dan doettie het wel |:(. Betekend dit dat mp3 ringtones alleen vanaf het geheugen van je telefoon afgespeeld kunnen worden ? :?

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-09 21:35
soms wel soms niet, het schijnt af te hangen van de grootte van de kaart..
Gebeurt t ook als die beltoon in een apart mapje staat (maw er dus niet teveel andere files in de map staan)?

Verwijderd

Topicstarter
Yep dan gebeurt het ook. Als ik de mp3 in de root van de mmc card zet en dan koppel aan een bellergroep, werkt het ook niet. Het lijkt alleen te werken wanneer ik de mp3 in het geheugen van de telefoon zet...

Verwijderd

Dit probleem heb ik ook.

Ik heb er een 256 mb kaart in zitten. Bij een beltone die zich op de kaart bevindt gebruikt de telefoon gewoon een standaard nokia tune. Pas wanneer ik het mp3tje in het telefoongeheugen zet werkt het!!

Iemand al een oplossing voor dit probleem???

Verwijderd

Ik heb het zelf weer op weten te lossen! (Met goed googlen uiteraard)

Voor de geinteresseerden:

*Het klinkt raar, ik weet het, maar het werkt!*

Draai je telefoon om.
Verwijder het kapje achterop en verwijder de accu.
Schuif de MMC kaart zover mogelijk naar rechts en vervolgens zover mogelijk naar onder.

De bedoeling is dus dat de kaart juist zover mogelijk van de contactpunten weg geschoven zit en zo ver mogelijk naar onder.

*Ik zei al, het klinkt raar, maar mijn 256 MMC speelt nu gewoon Mp3 als betonen af*

Succes :9

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2004 15:07 ]

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-11 17:28
Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2004 @ 22:10:
Dit probleem heb ik ook.

Ik heb er een 256 mb kaart in zitten. Bij een beltone die zich op de kaart bevindt gebruikt de telefoon gewoon een standaard nokia tune. Pas wanneer ik het mp3tje in het telefoongeheugen zet werkt het!!
Heb dit probleem ook, het vage is het werkte altijd wel goed, maar ineens niet meer. Terwijl zelfs de telefoon niet is uitgeweest...

@bvdB zal je tip eens proberen.

EDIT: damn de tip werkt, wel irri dat als je telefoon laat flikkeren de boel weer recht moet zetten ;) maar thxs anyway...

[ Voor 11% gewijzigd door Martinus op 21-12-2004 14:01 ]

no comment

• _Brake_
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-11 20:00
Verwijderd schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 15:07:
Ik heb het zelf weer op weten te lossen! (Met goed googlen uiteraard)

Voor de geinteresseerden:

*Het klinkt raar, ik weet het, maar het werkt!*

Draai je telefoon om.
Verwijder het kapje achterop en verwijder de accu.
Schuif de MMC kaart zover mogelijk naar rechts en vervolgens zover mogelijk naar onder.

De bedoeling is dus dat de kaart juist zover mogelijk van de contactpunten weg geschoven zit en zo ver mogelijk naar onder.

*Ik zei al, het klinkt raar, maar mijn 256 MMC speelt nu gewoon Mp3 als betonen af*

Succes :9
OMG dit is wel heel erg... Probeer dan ook es het kaartje eruit te halen, helemaal schoon te maken (net als de contact pinnetjes), hem dan weer terug te plaatsen, paar keer heen en weer schuiven (voor goed contact) en dán mp3 als ringtone. Ik vind jouw oplossing idd zoals je zelf opgeeft nogal bizar :)

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-11 12:03

Meneer iCy

swarma

nee tis gewoon geluk. Hij speelt ze af en toe wel af en af en toe neit tis een bug in de nokia software die ze niet ondersteunen aangezien nokia maar tot 64 mb verkoopt :(

En bij kleinere mmc kaarten werkt het dus wel gewoon

[ Voor 15% gewijzigd door Meneer iCy op 21-12-2004 14:05 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Verwijderd

Topicstarter
Inmiddels zijn op mijn telefoon de zaken iets uit de hand gelopen. Ik had er opeens zelfs een nieuw menu item bij. Enfin..Uiteindelijk bij een nokia servicepoint in Nijkerk de telefoon laten flashen. Het probleem bleef. Ik heb de MMC kaart weer ingeruild en doe het voorlopig nog even met me 32 Mb.

Iedereen bedankt voor de replies ! Als ik kudos kon geven dan hadden jullie er allemaal 20 gehad ! _/-\o_
Pagina: 1