Toon posts:

[XP] Defragmenteren van mijn registry nuttig?*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik mijn registry eens wil defragmenteren, welk progje kan ik daar dan het beste voor gebruiken?

Heeft het nut, wordt mijn systeem sneller?

Alvast bedankt..

gr. Mark

Verwijderd

Er is net een proggie op de fp verschenen bij onder 'software' die dat kan. Probeer hem eensch zou ik zeggen (bij mij heeft ie een paar weken geleden gewoon goed werk geleverd)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2004 15:43 ]

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-04 16:45

TheBorg

Resistance is futile.

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 15:42:
Er is net een proggie op de fp verschenen bij onder 'software' die dat kan. Probeer hem eensch zou ik zeggen (bij mij heeft ie een paar weken geleden gewoon goed werk geleverd)
meuktracker: Registry Defragmentation 6.1c
En zoals daar in de discussie al wordt genoemd zou je het register eerst moeten cleanen, en daarna moeten defragmenteren. :)

Ik gebruik daarvoor RegSupreme en RegCleaner.

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
En wat heb je zoal gedaan en naar gezocht? We zijn immers geen helpdesk en predetenderen dat ook niet te zijn, lees Windows Operating Systems - Policy anders nog eens door :)

[ Voor 4% gewijzigd door G33rt op 01-12-2004 15:53 ]

Verwijderd

TheBorg schreef op woensdag 01 december 2004 @ 15:44:
[...]

meuktracker: Registry Defragmentation 6.1c
En zoals daar in de discussie al wordt genoemd zou je het register eerst moeten cleanen, en daarna moeten defragmenteren. :)

Ik gebruik daarvoor RegSupreme en RegCleaner.
Ik gebruik daarvoor RegistryMechanic, maar goed dat was niet de vraag van TS.

Je sys zal wel sneller worden, zeker als je huidige registry zogezegd een puinhoop is. Hierboven staat hoe,- en wat je moet zoeken.

Gebruik de search en de meuktracker zou ik zeggen -> onder de 'R' staan heel wat proggies wiens naam begint met 'Registry' dus je zou zelf alles kunnen vinden.

Verwijderd

Topicstarter
G33rt schreef op woensdag 01 december 2004 @ 15:51:
En wat heb je zoal gedaan en naar gezocht? We zijn immers geen helpdesk en predetenderen dat ook niet te zijn, lees Windows Operating Systems - Policy anders nog eens door :)
Hier wil ik even op reageren. Ik veel reviews gelezen en heb ik google al gebruikt. Voor aanvullende advies van gebruikers stel ik hier een vraag (lijkt mij de juiste plaats voor deskundig advies), ben dus op zoek naar advies en niet een oplossing voor een probleem! (daarvoor zou ik een helpdesk bellen) Mijn vraag gaat over het XP registry, hoort hier thuis lijkt mij.

maar hierbij een kort overzicht van de lopende topics:
[2003] aanmaken gebruikers gaat zeer traag
[XP] Foutmelding bij opstarten.
[XPPRO] Hangt tijdens boot op USB muis*
[XP MCE2k5]Onboard geluid doet het niet bij Nforce3
[XP] Registerkeys verwijderen
[XP MCE2k5]EPG en MCEguider 2.0.2 fouten

Dit lijken mij stuk voor stuk vragen die bij een helpdesk thuis horen. Of heb zit ik er naast?

gr. Mark

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2004 16:09 ]

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:44
Deze topics zijn natuurlijk geen excuus voor een magere topic start zoals deze nu is. Ik mis in je topic gewoon je eigen resarch, ik zie nergens google linkjes staan naar je eigen zoekopdrachten zou je deze nog willen vermelden? :)

Verder is got natuurlijk in dat opzicht wel een helpdesk, maar g33rt wil alleen maar aangeven dat we ook een beetje eigen inzet verwachten :). Zou je verder " gr Mark" willen weglaten onder de postings, dit is nogal irritant.
Pagina: 1