Toon posts:

Hoe krijg ik m'n 25 GB iTunes files op m'n nieuwe PC?

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een nieuwe PC (laptop) gekocht, en wil nu graag m'n iTunes files op deze nieuwe laptop hebben zodat ik de oude PC weg kan doen.

Hoe krijg ik nu op een goede en officiële manier m'n iTunes files het snelst en handigst naar de harddisk van m'n nieuwe PC?

Alvast bedankt voor de hulp,

Gerard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bop
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08-2024

bop

VisualWeb

Voor zover ik weet is iTunes 1way, dus alleen op de iPod en niet meer eraf.. weet niet over eventuele andre programma's en omwegen!

doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 15:49
Ehm, wat bedoel je nou precies? Je wilt je iTunes library overzetten naar je laptop? Dat kan :) File > Export Library op je oude pc en File > Import... op je nieuwe laptop. Alleen moet dan wel je muziek dezelfde filenames houden, of je moet je geexporteerde .xml-file openen in een teksteditor (duurt even ;)), en dan met zoek & vervang het pad veranderen. Dan moet je alleen wel je mappenstructuur behouden :)

Snap je een beetje wat ik bedoel? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacWolf
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-09-2024
Er is ook wel software zoals Ephod, waarmee het volgens mij ook wel mogelijk moet zijn om mp3's van je iPod naar je PC te kopieren. Alternatieven zijn te vinden op bijvoorbeeld ipodlounge (http://www.ipodlounge.com/)

Microsoft Windows: A thirty-two bit extension and graphical shell to a sixteen-bit patch to an eight-bit operating system originally coded for a four-bit microprocessor which was written by a two-bit company that can't stand one bit of competition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscarvdb
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:22

oscarvdb

and like that...

Heb je wel of niet een iPod?

... he's gone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
Er staat in z'n ondertitel 'iPod 40 GB', dus dat zal wel ;)
Maar het is idd wel handig om nou te weten of je van je iPod naar je laptop wilt kopiëren, of van je oude pc naar je laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-09 07:31

sjaakaq

It might get loud

The Evil Brain schreef op woensdag 01 december 2004 @ 15:49:
Ehm, wat bedoel je nou precies? Je wilt je iTunes library overzetten naar je laptop? Dat kan :) File > Export Library op je oude pc en File > Import... op je nieuwe laptop. Alleen moet dan wel je muziek dezelfde filenames houden, of je moet je geexporteerde .xml-file openen in een teksteditor (duurt even ;)), en dan met zoek & vervang het pad veranderen. Dan moet je alleen wel je mappenstructuur behouden :)

Snap je een beetje wat ik bedoel? ;)
Wat ik denk dat hij bedoelt: op z'n oude PC staat 25GB aan muziek op de harde schijf. Die moet naar de laptop. Kan dit via een iPod, en zoja, hoe?

Antwoord: dit kan als je je iPod leegpleurt, en er in disk mode (via verkenner), alle muziek opzet en ze er dan via de verkenner van de laptop weer afhaalt. Dan ff iTunes downloaden, al de muziek erin pleuren en fertig.

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-10 21:56

Q

Au Contraire Mon Capitan!

Leokennis geeft het goede antwoord. De computers kunnen ook gewoon aan elkaar geknoopt worden middels een netwerkkabel: gewoon de ene itunes map in die van de ander gooien zou volgens mij ook prima moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
Inderdaad :) En als je dan ook nog je ratings bij elk nummer hetzelfde wilt houden (vind ik altijd wel fijn), dan kun je dus de Library exporteren, enfin, zoals ik in mijn eerdere post uitlegde.

Maar het zou wel handig zijn als de TS nog even vermeldt wat hij nu precies wilde... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-10 19:11

chem

Reist de wereld rond

Dit is al vaker gevraagd.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.