Toon posts:

MSI KT4V mobo en 200gb maxtor hdd, gaat dat nu samen of niet

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een MSI KT4V-L en ik heb ruimtetekort, nu 160gb maxtortje erin.. maar ik wil van de sint een 200gb schijfje vragen..

Maar nu weet ik niet of mijn mobo dat ondersteund en dus aankan?? Ik heb gezocht op de site van msi maar kan het zo niet vinden...

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-07 01:43

Turkish

zhé germans

Volgens mij zit daar een recente ATA133 controller in en als je 160GB goed werkt dan zal een 200 GB dat ook doen :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij... ik wil het graag zeker weten voordat ik voor niks 100 euro uitgeef :*)

Verwijderd

Als je 160 Gb herkent wordt, wordt je 200 Gb ook herkend. Geen enkel probleem.

Verwijderd

Dubbel :X

offtopic:
Is de dubbel-post beveiliging soms uitgeschakeld? Nu al twee keer achter elkaar een dubbele post gedaan. :/

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2004 15:42 ]

Verwijderd

Topicstarter
Zeker weten want ik hoorde laatst dat ze tot 160GB werden herkent... en dus geen 200 :S:S

Is er miss iemand die hier duidelijkheid over kan geven?

Verwijderd

Mocht het niet lukken, dan kun je altijd nog even hier kijken ;)

OM FAQ / Beleid

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-08 20:40

Xof

Ja de kt400 chipset kan dat gewoon aan, geen probleem :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind dit net op de msi site:

What is the highest HDD that KT4V (MS-6712) can support?

It can support up to 160GB HDD

:S:S:S

Wat moet ik nu geloven?

Verwijderd

Waar lees je dat?

Ik zie overigens bij de BIOS updates geen update staan die een bepaalde harde schijf grens doorbreekt.

Verwijderd

Topicstarter
Op de pagina van dat type mobo KT4V, drukte ik op FAQ, en toen las ik die vraag.. en het bijbehorende antwoord...zou wel mooi *** zijn als er maar 160Gb bij past.. ipv 200 (want die extra 40gb kost maar 2 tientjes meer)

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-08 20:40

Xof

Ik heb heel even in mijn leven (2 weken ofzo) een msi kt4v gehad en volgens mij had ik daar een 200GB opzitten (weet niet 100% zeker meer of ik die schijf toen had).
En ik meen te herinneren dat iemand met een kt4v een >200gb schijf erop had zitten :)

Verwijderd

Als het op de site van de fabrikant staat vrees ik dat het niet kan. Als er meer op kon zouden ze dat er neerzetten nietwaar?

Wat moet je overigens in godsvredesnaam met 360GB...? Als je gewoon om de zoveel tijd al je bullshit games/films eraf gooit is 160GB RUIM voldoende.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben maar voor safe gegaan en een 160gb besteld (a 85 euri).

mjah wat moet je ermee. ik heb een mp3 collectie van een half jaar speeltijd :P Miss zegt dat genoeg ;)

• Night89
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 28-07 12:37

Night89

Als je alles op een rijtje heb

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 16:33:
Als het op de site van de fabrikant staat vrees ik dat het niet kan. Als er meer op kon zouden ze dat er neerzetten nietwaar?

Wat moet je overigens in godsvredesnaam met 360GB...? Als je gewoon om de zoveel tijd al je bullshit games/films eraf gooit is 160GB RUIM voldoende.
tis zo vol hoor O-)

ik draai hier ook al een tijdje met 2x 120GB + een 60gb en een 200GB op de HCC bijgekocht ;)

//edit//

en nee, dan zijn ze niet half leeg :+

[ Voor 6% gewijzigd door Night89 op 01-12-2004 18:20 ]

Met Vriendelijke Groet,

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:11

rapture

Zelfs daar netwerken?

Er zijn aantal barrieres bij de harde schijven, hieraan kan men stoten 540MB; 8,4GB; 40GB; 137GB. Als het 160GB schijven ondersteunt, dan zal die de grotere schijven ook ondersteunen. Er zit tijdelijk nog geen barriere in de weg.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Raadpleeg de FAQ op het juiste subforum.

Aangezien je hier relatief nieuw bent, raad ik je aan om terug te klikken naar de [faq]registratievoorwaarden[/] en deze alsnog aandachtig te doornemen. Zodoende kun je jezelf een beter beeld verschaffen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten ;) Samengevat komt het dus hierop neer: inzet, inzicht, researchvermogen en een zekere mate van basiskennis. Dat zie ik helaas geen van allen bij jou terug. Vandaar het slotje.

[ Voor 88% gewijzigd door BalusC op 01-12-2004 20:16 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.