Toon posts:

Iedereen met een H?-08 ff kijken...

Pagina: 1
Acties:
  • 135 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net mijn hx-08 binnen alleen nu wil ik mijn hd monteren maar ik weet niet waar die moet. Er zit nl boven de voeding ook zo'n rekje. Ik weet niet waar die voor gemaakt is maar misschien dat jullie het weten?

Verwijderd

die is ook voor hds. Je kunt er dus 7 hds in zetten.

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

ik heb hem bovenin gedaan, dan zuigen de 2 fans die daarachter zitten hem gelijk mooi koel.

39

Verwijderd

Topicstarter
Maak het nog uit ivm het geluid?

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 03 januari 2001 12:38 schreef Homedisc het volgende:
ik heb hem bovenin gedaan, dan zuigen de 2 fans die daarachter zitten hem gelijk mooi koel.
Maken die fans dan niet veel geluid omdat ze daar die stomme gaatjes moeten? Ik was zelf van plan om ze eruit te vrezen alleen daar ben ik nog niet helemaal zeker van...

Verwijderd

Existance. Voordat je gaat frezen. Het is 1mm dik staal. Zorg dat je goede tools hebt. het is niet een standaard blikken kastje waar je zo doorheen gaat. zeker bij die gaatjes niet, het staal is daar wat gebogen, en lastig te bewerken. Het kan wel uiteraard :)

Verwijderd

Topicstarter
Scheelt het eigenlijk veel in de temp van de kast als ik voorin 1 80mm fan hang en achterin 2 80mm fans?

Verwijderd

best wel

Verwijderd

neem een 6mm boor en een krachtige boormachine en boor de helft van de gaatjes uit.
heb ik ook gedaan neem gewoon een scherpe boor.
en ga met stapjes door heen ff op toeren laten komen ff loslaten ff op toeren laten komen en loslaten dat is de beste manier om het te doen.
neem geen accu boormachine is veel te licht maar neem een 220 boormachine met niet te veel toeren.

Verwijderd

Topicstarter
Hoort het dat er alleen voor de intake fan standaard een houdertje zit?

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 25-08 17:17

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Op woensdag 03 januari 2001 14:23 schreef eXistence het volgende:
Hoort het dat er alleen voor de intake fan standaard een houdertje zit?
Ja, die achterin moet je met schroeven vastzetten, zitten gaatjes voor...

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• Powerlie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-04-2024

Powerlie

ung! ung! ung!

ja

Where is it?

Verwijderd

Als je fans teveel herrie maken, laat je ze toh op +7v draaien. Scheelt een hoop.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 03 januari 2001 14:36 schreef -MiKe- het volgende:
Als je fans teveel herrie maken, laat je ze toh op +7v draaien. Scheelt een hoop.
Ja maar de fans zelf maken niet zoveel geluid alleen als al die lucht dan door die kleine gaatjes moet dan maakt dat veel lawaai. Als dit niet waar is schiet me dan maar lek :P

Verwijderd

Topicstarter
Als ik deze fans in mijn kast plaats moet ik dan dat ijzeren acchterkantje met die gaatjes verwijderen of maakt dat niet zoveel geluid met deze low cfm fans?

Verwijderd

die fans hebben 19cfm, dat zal niet veel uitmaken.

Verwijderd

Ik denk zelf dat het idd niet veel uit zal maken, want het zijn nou niet echte killers die fans >:) maar wel lekker stil :z!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-08 16:42
Op woensdag 03 januari 2001 12:43 schreef eXistence het volgende:

[..]
Maken die fans dan niet veel geluid omdat ze daar die stomme gaatjes moeten? Ik was zelf van plan om ze eruit te vrezen alleen daar ben ik nog niet helemaal zeker van...
Ik heb ze er zelf uitgezaagd, ook dat onderin, echter de fans die erin zitten maken vrij veel lawaai. Het ligt dus ook aan je fan keuze. Het staat wel een stuk mooier met 2 fanguards achterop ;)

tip

Ga alleen in je kast zagen als je al je spul (incl voeding!) eruit hebt.....je wil echt geen ijzerresten in je pc :)

Flickr | Lego collectie

• Hellfire
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Juist als die fans zo slap zijn zou ik die roosters eruit halen..
die dingen zorgen niet alleen voor veel herrie, maar ze houden ook veel lucht tegen (+veel stof). Als je dan al fans hebt die weinig lucht verplaatsen dan komt er bijna geen lucht door die roosters...

dus kan je dan net zo goed geen fans erin zetten :)

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik weet eigenlijk niet goed waar ik voor moet gaan:

1. casefans
2. betere cpu koeler

Ik zit een beetje krap bij kas dus allebij is tijdelijk geen keuze.

Ik heb een msi k7tpro2a alleen weet ik niet welke sensor wat is. sensor 1 is 23c, sensor 2. 35c en sensor 3 is 30c. Dit is allemaal full-load op een duron 800@800 (nog wel 800 :)) tijdelijk.

Verwijderd

jullie doen wel erg veel moeite om een gat te maken met een boor die je eigenlijk als een frees gaat gebruiken een dremen...is echt wel speelgoed...
wrm koop je niet gewoon een regelbare klok ?
kost echt niet duur is onverslijtbaar en je hebt altijd een mooi perfecte cirkel....
of boor 1st een gat van 7mm neem ee electrische wipzaag en dan is het ook zo gebeurt :)

Verwijderd

dremen = dremel :)

• Nessuno
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 27-08 11:57

Nessuno

io sono nessuno

Amen !! :)

Na rose e cient spin

Pagina: 1