Ik heb hierna gezocht maar kwam alleen mensen tegen die geen reactie konden plaatsten.
Ik stoort mij de laatste tijd dat mensen de knop "reageer op deze post" niet gebruiken.
B.v. Airliner maakt een reactie op nieuws: Microsoft zal MSN Spaces deze week officieel releasen 14:07
Daar komt eerst een ander tussen en daarna komt arian een opmerking erop 14:12.
Met gevolg dat daarna Woutloper weer dezelfdee opmerking maakt 14:13.
Limowreck maakt daarna om 14:36 de post ertussen wat groter en zocht hiervoor dat het commentaar van arian helemaal weg valt.
Dit maakt het totaal onoverzichtelijk.
Waarom gebruiken sommige mensen die knop niet ? Het zorcht ervoor dat topics een stuk beter leesbaar zijn. Ik snap best dat sommige mensen in 1 post op meerdere mensen willen reageren maar kan het wat minder ?
Ik stoort mij de laatste tijd dat mensen de knop "reageer op deze post" niet gebruiken.
B.v. Airliner maakt een reactie op nieuws: Microsoft zal MSN Spaces deze week officieel releasen 14:07
Daar komt eerst een ander tussen en daarna komt arian een opmerking erop 14:12.
Met gevolg dat daarna Woutloper weer dezelfdee opmerking maakt 14:13.
Limowreck maakt daarna om 14:36 de post ertussen wat groter en zocht hiervoor dat het commentaar van arian helemaal weg valt.
Dit maakt het totaal onoverzichtelijk.
Waarom gebruiken sommige mensen die knop niet ? Het zorcht ervoor dat topics een stuk beter leesbaar zijn. Ik snap best dat sommige mensen in 1 post op meerdere mensen willen reageren maar kan het wat minder ?
Backup not found (R)etry (A)bort (P)anic<br\>AMD 3400+ 64, 2 GB DDR, 1,5 TB Raid5