exchange2003 domainprep error -group name could not be found

Pagina: 1
Acties:
  • 369 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Racemol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 09:33
Ik ben bezig met het installeren (eigenlijk nog de voorbereiding daarop) van Exchange 2003. Ik doe dit op een Windows 2000 server met service pack 4, deze server is geen DC en heeft verder geen andere taken. Het domein waarop ik dit wil doen heeft 2 DC's waarvan 1 de FSMO roles heeft. Het account waaronder ik dit wil doen heeft alle rechten tot het domein. (enterprise admin, domain admin, schema admin, lokale admin)

Om te beginnen heb ik Dcdiag gedraait, hier komen geen error meldingen uit.
Daarna heb ik netdiag gedraait en ook hier komen geen errors uit.
Vervolgens via de exchange deployment tools heb ik forestprep gestart, ook hier gaat alles vloeiend, geen foutmeldingen of andere raare dingen.
Hierna voer ik domainprep uit, en dan begint het. Ik krijg daarop de volgende foutmelding:

The group name could not be found.

Facility: Win32
ID no: c00708ac
Microsoft Exchange Setup

Als ik in de log kijk (Exchange Server Setup Progress.log) zie ik het volgende staan:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
[09:50:36] SID to group '' on DC '\\GIGASERVER' CSecurity::ScAddAccountToGroup (f:\titanium\admin\src\libs\logic\security.cxx:2449)
           Error code 0XC00708AC (2220): The group name could not be found.
[09:50:36] 'Exchange Domain Servers' to group '' on DC '\\GIGASERVER' CSecurity::ScAddAccountToGroup (f:\titanium\admin\src\libs\logic\security.cxx:2417)
[09:50:36]  ScAddEDSAndSetPermissionsOnPreW2KCompatGroup (f:\titanium\admin\src\libs\exsetup\dsmisc.cxx:930)
[09:50:36] Leaving ScAddEDSAndSetPermissionsOnPreW2KCompatGroup
[09:50:36]  CAtomPermissions::ScAddDSObjects (f:\titanium\admin\src\udog\exsetdata\components\domprep\a_permissions.cxx:150)
[09:50:36] Leaving CAtomPermissions::ScAddDSObjects
[09:50:36] mode = 'DomainPrep' (61966) CBaseAtom::ScSetup (f:\titanium\admin\src\udog\setupbase\basecomp\baseatom.cxx:842)
[09:50:37] >>>>>>>>>> Setup encountered a fatal error during Microsoft Exchange Domain Preparation of DomainPrep component task. -- ID:62237 -- CBaseComponent::ScSetup (f:\titanium\admin\src\udog\setupbase\basecomp\basecomp.cxx:1401)
[09:50:37] Entering ScQueueWatsonErrorReport
[09:50:42] Leaving ScQueueWatsonErrorReport
[09:50:42] Entering CBaseComponent::SetSubtreeComponentsToFailWithErrorInSetup
[09:50:42] Leaving CBaseComponent::SetSubtreeComponentsToFailWithErrorInSetup
[09:50:42]  CBaseComponent::ScSetup (f:\titanium\admin\src\udog\setupbase\basecomp\basecomp.cxx:1487)
[09:50:42] Leaving CBaseComponent::ScSetup
[09:50:42]  CCompDomainPrep::ScSetup (f:\titanium\admin\src\udog\exsetdata\components\domprep\compdomprep.cxx:519)
[09:50:42] Leaving CCompDomainPrep::ScSetup
[09:50:42]  CComExchSetupComponent::Install (f:\titanium\admin\src\udog\bo\comboifaces.cxx:829)
[09:50:42] Entering ScQueueWatsonErrorReport
[09:50:45] Leaving ScQueueWatsonErrorReport
[09:50:46] Entering CCompRoot::ScPostSetup
[09:50:46] Leaving CCompRoot::ScPostSetup

Via google kom ik een aantal artikelen tegen waarin wordt gezegd dat ik moet kijken of er 2 bepaalde groepen bestaan(exchange admins en exchange services), en deze dan wegknikkeren. Zodat domainprep deze weer aan kan maken. Deze groepen bestaan echter nog niet. Het account waaronder ik exchange installeer heeft zeker wel rechten om gebruikers/groepen in de AD aan te maken.

Zou iemand mij hier mee kunnen helpen?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Heb je wel eerst setup met de forestprep switch gedraaid? En daarna pas de domainprep?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Racemol
sanfranjake schreef op woensdag 01 december 2004 @ 14:33:
Heb je wel eerst setup met de forestprep switch gedraaid? En daarna pas de domainprep?
Yes, eerst de forestprep gedraait en daarna pas de domainprep..
In bovenstaande logfile is "GIGASERVER" de DC

[ Voor 9% gewijzigd door Racemol op 01-12-2004 14:37 ]

• sanfranjake
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Deze lijkt wel wat op jouw probleem:
http://forums.msexchange....gi?ubb=reply;f=4;t=001455

Of ben jij de laatste poster daar?

[ Voor 20% gewijzigd door sanfranjake op 01-12-2004 14:54 ]

Mijn spoorwegfotografie

• Racemol
Dat is inderdaad mijn probleem, en ik ben ook de laatste poster daar..

Ik heb daar ook een topic geopend: link

Bedankt voor het meedenken!

[ Voor 8% gewijzigd door Racemol op 01-12-2004 15:00 ]

• sanfranjake
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Ik geef deze even een schopje naar Professional Networking & Servers, denk dat de Exchange guru's je probleem daar wellicht eerder zullen zien :)

Software Algemeen > Professional Networking & Servers :)

Mijn spoorwegfotografie

Verwijderd

http://support.microsoft....aspx?scid=kb;en-us;285334

ik zou toch maar ff in je ad zoeken naar deze accounts

- "Exchange Services"
- "Exchange Admins"

het lijkt erop dat die accounts er toch ergens instaan

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Racemol schreef op woensdag 01 december 2004 @ 14:07:
...Via google kom ik een aantal artikelen tegen waarin wordt gezegd dat ik moet kijken of er 2 bepaalde groepen bestaan(exchange admins en exchange services), en deze dan wegknikkeren. Zodat domainprep deze weer aan kan maken. Deze groepen bestaan echter nog niet...
Hmmz, volges mijn heten die groepen "Exchange Domain Servers" (global security group) en "Exchange Enterprise Servers" (domain local security group). Ook een beetje vreemd is dat DomainPrep - volgens jou - geen errors geeft als hij probeert die groepen aan te maken. Dat doet vermoeden dat ze al wel bestaan. Doe's een search in ADUC naar Users, Contacts and Groups die "Exchange" in hun naam hebben

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Verwijderd

ik heb dit eerder gezien en toen bleek de Exchange Domain Servers Groep geen global group meer te zijn....Dit verandert en toen installeerde alles wel goed.

• Racemol
Brahiewahiewa schreef op woensdag 01 december 2004 @ 15:40:
[...]

Hmmz, volges mijn heten die groepen "Exchange Domain Servers" (global security group) en "Exchange Enterprise Servers" (domain local security group). Ook een beetje vreemd is dat DomainPrep - volgens jou - geen errors geeft als hij probeert die groepen aan te maken. Dat doet vermoeden dat ze al wel bestaan. Doe's een search in ADUC naar Users, Contacts and Groups die "Exchange" in hun naam hebben
Voor alle duidelijkheid, domainprep geeft juist wel errors. forestprep gaf geen errors...

Ik heb inderdaad de groepen "Exchange Domain Server" & "Exchange Enterprise Servers". Ik heb deze verwijdered en toen nogmaals domainprep gedraait. Dit geeft jammergenoeg dezelfde foutmelding. The group name could not be found. Het vreemde alleen is dat hij die 2 groepen wel weer aangemaakt heeft!
Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 16:08:
ik heb dit eerder gezien en toen bleek de Exchange Domain Servers Groep geen global group meer te zijn....Dit verandert en toen installeerde alles wel goed.
Ik heb het een en ander even gecontroleerd, maar lijkt toch goed te staan.

exchange domain servers = global security group
exchange enterprise servers = domain local security group
screenshot

[ Voor 33% gewijzigd door Racemol op 01-12-2004 16:25 ]

• Brahiewahiewa

Brahiewahiewa

boelkloedig

Racemol schreef op woensdag 01 december 2004 @ 14:07:
Ik ben bezig met het installeren (eigenlijk nog de voorbereiding daarop) van Exchange 2003. Ik doe dit op een Windows 2000 server met service pack 4, deze server is geen DC en heeft verder geen andere taken. Het domein waarop ik dit wil doen heeft 2 DC's waarvan 1 de FSMO roles heeft. Het account waaronder ik dit wil doen heeft alle rechten tot het domein. (enterprise admin, domain admin, schema admin, lokale admin)...
Is die server wel member van het domain?

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Verwijderd

Brahiewahiewa schreef op woensdag 01 december 2004 @ 21:31:
[...]

en is de DC die in de log genoemd wordt wel Global Catalog?

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
die groepen staan nog wel in hun default container :? (er staat niet voor niks bij do not move/rename)

ik heb namelijk ook eens zon soortgelijk probleem gehad nadat ik fijntje een mapje had aangemaakt om die groepen/accounts netjes in te stoppen.. dat mag dus niet :P

A wise man's life is based around fuck you

• Racemol
Bedankt voor jullie antwoorden, ik zal ze een voor een even beantwoorden.
Brahiewahiewa schreef op woensdag 01 december 2004 @ 21:31:
[...]

De server is wél member van het domain. Het is een schone windows 2000 server installatie.
Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 21:38:
[...]

en is de DC die in de log genoemd wordt wel Global Catalog?
De server die in de log genoemd wordt (GIGASERVER) is inderdaad de Global Catalog. Dus dat lijkt mij ook te kloppen.
zwelgje schreef op woensdag 01 december 2004 @ 22:28:
die groepen staan nog wel in hun default container :? (er staat niet voor niks bij do not move/rename)

ik heb namelijk ook eens zon soortgelijk probleem gehad nadat ik fijntje een mapje had aangemaakt om die groepen/accounts netjes in te stoppen.. dat mag dus niet :P
Aan die groepen ben ik niet aangeweest, ze staan gewoon netjes in de default container.(user container)

Wat ik raar vind is dat in de log het volgende staat:
code:
1
2
[09:50:36] SID to group '' on DC '\\GIGASERVER' CSecurity::ScAddAccountToGroup (f:\titanium\admin\src\libs\logic\security.cxx:2449)

Het lijkt erop alsof hij group '%niks%' zoekt op de GIGASERVER, maar die kan hij natuurlijk niet vinden.. Of lees ik het nou helemaal verkeerd?

• Zwelgje
als je nu eens even de boel opschoont (voor zover nog noodzakelijk) met een setup /removeorg

dan kan je schoon beginnen, deze switch haalt alle exchange gerelateerde prut weg (niet dat er veel instaat maar toch)

btw: die domainprep draai je vanuit het gui schermpje of vanaf de cmd line :?

doe hem eens vanaf de cmdline prompt anders setup /domainprep

[ Voor 26% gewijzigd door Zwelgje op 01-12-2004 23:42 ]

• Racemol
zwelgje schreef op woensdag 01 december 2004 @ 23:33:
als je nu eens even de boel opschoont (voor zover nog noodzakelijk) met een setup /removeorg

dan kan je schoon beginnen, deze switch haalt alle exchange gerelateerde prut weg (niet dat er veel instaat maar toch)

btw: die domainprep draai je vanuit het gui schermpje of vanaf de cmd line :?

doe hem eens vanaf de cmdline prompt anders setup /domainprep
Ik draaide domainprep altijd vanuit de GUI. Ik heb het vanmorgen geprobeerd door setup /domainprep te draaien. Ik krijg echter gewoon de GUI versie voor me als ik dat doe.
Maar evengoed krijg ik diezelfde foutmelding.

vervolgens even setup /removeorg gedraait en alles verwijderd. Hij liet trouwens wel de security groepen staan (exchange domain servers & exchange enterprise server). Deze heb ik met de hand even verwijderd. Op dit moment ben ik de server opnieuw aan het opbouwen en ga ik helemaal opnieuw beginnen.

dcdiag log
netdiag log
lijkt me toch allemaal goed te staan...

Als iemand nog een ideetje heeft dan hoor ik het graag!

Edit:

Ik heb de server opnieuw opgebouwd en krijg jammergenoeg precies dezelfde foutmelding. Ik heb alle stappen één voor één uitgevoerd. De logs die hierboven staan komen nogsteeds overeen.

Ik heb ook nog even een log bijgevoegd van DomainPrep:
DomainPrep

[ Voor 22% gewijzigd door Racemol op 02-12-2004 15:30 . Reden: log files toegevoegd ]

Verwijderd

misschien heb je hier wat aan
http://support.microsoft.com/kb/261231

• Brahiewahiewa

Brahiewahiewa

boelkloedig

Aha! 't Is niet de Exchange Domain Servers of de Exchange Enterprise Servers groep die hij niet kan vinden, maar de Pre Windows 2000 Compatible Access groep.
[14:54:18] Entering ScAddEDSAndSetPermissionsOnPreW2KCompatGroup
[14:54:18] Adding EDS group to Pre-W2K group
[14:54:19] SID to group '' on DC '\\SQL' CSecurity::ScAddAccountToGroup (f:\titanium\admin\src\libs\logic\security.cxx:2449)
Kijk eens in je Builtin container of die groep bestaat en - zo ja - of er iets mee aan de hand is

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Verwijderd

wat zij de besturingssystemen van de andere servers, heb je exhange 5.5 gedraait, wat is er allemaal veranderd vanaf het begin.

• Racemol
Dit gaat eigenlijk over een ander probleem. Ik heb voor de zekerheid even de tips opgevolgd maar dat heeft ook geen effect.
Brahiewahiewa schreef op donderdag 02 december 2004 @ 22:14:
Aha! 't Is niet de Exchange Domain Servers of de Exchange Enterprise Servers groep die hij niet kan vinden, maar de Pre Windows 2000 Compatible Access groep.
[...]
Kijk eens in je Builtin container of die groep bestaat en - zo ja - of er iets mee aan de hand is
Je hebt gelijk, deze groep bestaat niet! enig ideen wat ik hier aan kan doen?
Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 01:29:
wat zij de besturingssystemen van de andere servers, heb je exhange 5.5 gedraait, wat is er allemaal veranderd vanaf het begin.
De andere servers zijn ook windows 2000 server. Ook staan er nog een aantal windows 2003 servers tussen, maar deze zijn geen DC.
Ook draait er in hetzelfde domein nog een andere exchange server, inderdaad versie 5.5 zou dit er iets mee te maken kunnen hebben? Ik ben namelijk nog niet eens bezig met de installatie van exchange, alleen de forestprep en domainprep...

• Brahiewahiewa

Brahiewahiewa

boelkloedig

Racemol schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 08:00:
[...]Je hebt gelijk, deze groep bestaat niet! enig ideen wat ik hier aan kan doen?
Zo dan: Net localgroup "Pre-Windows 2000 Compatible Access" /add
edit:
Bij nader inzien gaat dit niet werken. Wat je kunt doen is:
install a new Windows 2003 DC in the existing domain and move the PDC Emulator role to the Windows 2003 DC. The missing group will appear. Or you can upgrade the existing Windows 2000 DC to Windows 2003 DC.

[ Voor 70% gewijzigd door Brahiewahiewa op 03-12-2004 20:21 . Reden: correctie ]

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

• Racemol
Ik heb helaas niet de mogelijkheid om op dit moment een extra DC in het domein te brengen. En al helemaal geen windows 2003 server. Ook het upgraden van de huidige windows 2000 DC naar windows 2003 staat nog even niet in de planning.

Ik ga maandag nog wel even stoeien met die "Pre-Windows 2000 Compatible Access" groep.
In ieder geval bedankt voor de reacties!

• Zwelgje
je kan toch een virtualPC inrichten op je pc en dan even tijdelijk een 2003 DC installeren :? (die je natuurlijk ook weer demote)

dat moet geen probleem zijn lijkt me, vpc2004 kan je wel als trial downloaden

Verwijderd

stuur anders een mailtje naar MS misschien dat ze een oplossing hebben om die groep terug te kunnen zetten

Verwijderd

Je zegt dat een van de DC's alle operations master roles heeft, is deze toevallig ook geconfigureerd als global catalog?

Is het niet zo dat je in een domein de infrastructure master en global catalog niet op een server kunt hebben?
http://support.microsoft.com/kb/223346

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2004 14:12 ]

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:07

Arno

PF5A

Dat is inderdaad niet aan te raden, maar bij één domain in één site zou het niet erg moeten zijn. Bij meer domains of sites gaat het fout.

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Kabouterplop01
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-02 10:45

Kabouterplop01

chown -R me base:all

Heb je al een setup /adprep gedraaid op de DC?
Als je exchange 2003 in een win2k domain gaat draaien, zal je dit eerst moeten doen.
Hierdoor zulen alle containers aangemaakt worden. Daarna forest en daarna domainprep

Ben nu wel benieuwd......

[ Voor 7% gewijzigd door Kabouterplop01 op 14-12-2004 19:42 ]

• Kabouterplop01

Kabouterplop01

Is het opgelost??

• Racemol
Ik heb het even een tijdje laten rusten.. ik zal morgen weer alles wat hier gezegd is uitproberen en dan horen jullie van me

• Racemol
zwelgje schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 20:18:
je kan toch een virtualPC inrichten op je pc en dan even tijdelijk een 2003 DC installeren :? (die je natuurlijk ook weer demote)

dat moet geen probleem zijn lijkt me, vpc2004 kan je wel als trial downloaden
Dit is mijn laatste red middel. Weet je zeker dat je dan ook weer zonder problemen terug kan naar 2000? Ik bedoel, maakt windows 2003 server geen extra dingen aan in mijn domein waardoor ik niet meer terug kan naar alleen windows 2000 server
Verwijderd schreef op zondag 05 december 2004 @ 00:25:
stuur anders een mailtje naar MS misschien dat ze een oplossing hebben om die groep terug te kunnen zetten
Dat ga ik ook doen! Eerst nog even de reacties hier afwachten
Verwijderd schreef op zondag 05 december 2004 @ 14:11:
Je zegt dat een van de DC's alle operations master roles heeft, is deze toevallig ook geconfigureerd als global catalog?

Is het niet zo dat je in een domein de infrastructure master en global catalog niet op een server kunt hebben?
http://support.microsoft.com/kb/223346
Ik heb dat stukje inderdaad gelezen. Ik heb toen ook een andere server GC gemaakt maar dat hielp ook niet. Nu zijn ze beide GC...
Arno schreef op zondag 05 december 2004 @ 14:35:
Dat is inderdaad niet aan te raden, maar bij één domain in één site zou het niet erg moeten zijn. Bij meer domains of sites gaat het fout.
Ik heb maar 1 domein en ook maar 1 site, dus het lijkt me niet echt een probleem. Maar zoals ik hierboven al zei, ik heb het veranders en dit had helaas ook geen effect.
Kabouterplop01 schreef op maandag 06 december 2004 @ 12:31:
Als je exchange 2003 in een win2k domain gaat draaien, zal je dit eerst moeten doen.
Hierdoor zulen alle containers aangemaakt worden. Daarna forest en daarna domainprep

Ben nu wel benieuwd......
Ik had nog geen setup /adprep gedraait. Dat ben ik nu aan het doen, dit duurt alleen verschrikkelijk lang. Ik heb het idee dat hij niet alleen de containers aan het aanmaken is maar ook heel exchange aan het installeren is. Ik denk dat de installatie nog wel eventjes zal duren dus ik kom er morgen weer op terug.

Ik dacht toch echt dat de volgorde was/is:
*active directory connector (voor de koppeling tussen exchange 5.5 en de AD)
*forestprep
*domainprep
*installatie exchange 2003

Kan iemand dit bevestigen/ontkennen?

• Kabouterplop01

Kabouterplop01

Als je exchange2003 gaat installeren in een win2k domein /op een win2k DC is dit de volgorde:
setup /adprep op de DC.
Hierin worden de DC{s} voorbereid.
dan setup /forestprep
dan setup /domainprep
dan kun je daarna de setup draaien op de machine waarop je exchange wil draaien.
etc....

Ik heb nog even vor een linkje gekeken maar kan niets vinden

• Racemol
Kabouterplop01 schreef op maandag 06 december 2004 @ 12:31:
Ik heb het bovenstaande gister gedaan maar helaas, ik krijg nog steeds dezelfde melding bij domainprep. Ik denk dat ik maar een Windows 2003 server ga installeren en die DC maak. Kijken of het dan beter gaat.

Maar ondertussen zijn suggesties gewoon welkom!

• Racemol
Brahiewahiewa schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 16:06:
[...]
edit:
install a new Windows 2003 DC in the existing domain and move the PDC Emulator role to the Windows 2003 DC. The missing group will appear. Or you can upgrade the existing Windows 2000 DC to Windows 2003 DC.
Ik wil hier nog even op terug komen. Ik ben nu bezig met het installeren van een Windows 2003 server. Ik krijg alleen bij het prepareren van het domein wéér een foutmelding over de Pre Windows 2000 Compatible Access groep. Het is dus ook niet mogelijk om een 2003 server als DC in het domein te hangen. Ik denk dus dat het probleem echt bij die "Pre Windows 2000 Compatible Access" groep zit.

Heeft iemand enig idee hoe ik die Pre Windows 2000 Compatible Access groep terug kan krijgen??
Als ik Net localgroup "Pre-Windows 2000 Compatible Access" /add doe dan krijg ik de melding dat de groep wel bestaat. Ik kan hem alleen nergens vinden.. Kan dit misschien komen omdat mijn domein in native mode draait?

[ Voor 5% gewijzigd door Racemol op 17-12-2004 11:58 ]

Verwijderd

adprep /forestprep op je w2k dc

• Racemol
Dat heb ik gedaan, en dat werkt ook goed. Alleen doe ik daarna een adprep /domainprep op mijn DC dan gaat het weer fout. Vraagt ie weer om die pre-windows 2000 compatible acces group..

Verwijderd

wat is de exacte foutmelding?

• Racemol
De exacte foutmelding is:

De anonieme aanmeldings-SID kan niet worden toegevoegd aan de pre-Windows 2000-compatibele toegangsgroep.

• Vavoom
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-12-2024
Bekijk je eventviewer eens. Post dan hier de event-id's, of ga zelf even kijken op eventid.net voor de betekenis/ oplossing van de foutmeldingen.

• Racemol
Helaas ben ik er nogsteeds niet uit.

Ik wil toch nog even op het volgende terugkomen
Brahiewahiewa schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 16:06:
[...]
edit:
als ik Net localgroup "Pre-Windows 2000 Compatible Access" /add doe dan verteld hij mij dat deze groep al bestaat. Als ik in de built-in container kijk is dit niet het geval.

Ook het installeren van een Windows2003 server in het domein is niet mogelijk, ook dan moet je een domainprep doen en valt hij over de Pre-Windows 2000 Compatible Access groep... Wie heeft dit eerder gehad?

• Lagune
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-02 19:42

Lagune

Its time for warp

Staat je w2k ad op native ?

Als het mogelijk is zou ik zeggen zet deze op native , dan heb je de Pre- Windows 2000 Compatible group niet nodig.
Je moet dit natuurlijk wel zeker weten (dat je geen exchange 5.5 gaat gebruiken) want van native naar mixed terug is niet mogelijk.

Is de pre windows group trouwens wel te zien met adsiedit ?

[ Voor 86% gewijzigd door Lagune op 21-01-2005 12:07 ]

Pagina: 1