Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[search] highlighting aan/uit in prefs

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
In de prefs bestaat er een mogelijkheid om highlighting aan/uit te zetten waarmee je de search output verandert. Althans.... vroeger veranderde er iets qua lay-out :)
De posts waarin je zoekstring niet voorkwam hadden een andere (grijze) kleur t.o.v. de normale got-kleur. Op zich zocht dit erg makkelijk zeker in grotere topics.

Call me stupid, maar ik zie totaal geen verschil wanneer ik die instelling verander. Aangezien er een sterretje bijstaat wat imo aangeeft dat dit een keuze is die per template kan worden aangepast is die bij de nieuwe standaard overbodig :?

Overigens is dit geen halszaak want de zoekstring valt genoeg op met z'n geaccentueerde gele kleur. Het viel me alleen op.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

de highlighting (of beter gezegd: berichten waarbinnen geen match is juist laten afwijken) worden wel degelijk van een andere achtergrondkleur voorzien (lichgrijs). Wellicht is je monitor niet in staat het verschil toonbaar te maken?

[ Voor 6% gewijzigd door crisp op 01-12-2004 13:24 ]

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
eej ik heb een smerig duur tft scherm :p
ik ga eens spelen met knopjes want ik zie nog geen zweempje verschil........
misschien iets met cache ofzo :? hold on ik ga prutsen

Hier mag je wel om een slotje vragen hoop ik???

auto-settings monitor grmbl. contrast verlagen en voila ik zie grijs

edit: ik zie nu ook kleurbalkjes op de forum-index waarbij dus de hoofdgroepen ook ietsjes donkerder zijn (wat ik als een minor detail ooit nog eens had willen zeggen als verbeterpuntje)

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2004 14:13 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

\o/

(veel TFT's hebben brakke fabrieksinstellingen volgens mij...)

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.