Toon posts:

Xbox en SMC 7004BR

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een tijdje mijn xbox en de SMC router, maar sinds kort heb ik problemen met het versturen van data tussen mijn PC en de Xbox FTP (transfer begint wel, maar sterft gewoon...het piekt soms, dan weer niks, dan piek en uiteindelijk stopt hij gewoon). Ik dacht eerst dat het aan de kabel lag en ik had nog een nieuwe CAT5E (gigabit) kabel liggen dus heb ik deze gebruikt. Nog steeds hetzelfde probleem.

Wanneer ik met mijn laptop via een crossed cable data rechtstreeks overzet naar de xbox lukt het wel, dus ik dacht het ligt aan de SMC Router. Ik heb ondertussen ook al enkele keren gehad dat internet/gaming connectie wel eens durft uitvallen, waarna het meteen terug werkt...

Echt bizar gedoe allemaal...ik heb nu mijn SMC geupgrade naar nieuwste firmwar 1.96h2, maar de transfer lijkt nog steeds niet te werken....

Ik veronderstel dat mijn router brak is, en ik denk eraan een nieuwe router te kopen...maar ik zou niet graag hebben dat, wanneer ik een nieuwe koop, de problemen nog niet verholpen zijn...

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2004 12:33 ]