Ik heb het volgende script, en het werkt allemaal wel, alleen krijg ik geen fatsoenlijk resultaat.
Als ik de pagina draai krijg ik met * maar een enkel resultaat. het autotype ofzo. Terwijl ik als ik de andere opties gewoon intyp deze wel krijg. autotype,knipperlichten invullen in de query werkt niet, dan krijg ik alleen de eerste optie.
Weet iemand wat ik fout doe?
EDIT; even * gezet waar dat moest.
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| <?php $db=mysql_connect("localhost", "root", "") or die (mysql_error()); mysql_select_db('project', $db) or die (mysql_error()); $result5= mysql_query("SELECT * FROM cruisecontrol WHERE typecruise LIKE '".$_POST["typecruise"]."'ORDER BY typecruise"); $typecruise = $_POST["typecruise"]; echo ("$typecruise"); //$mysql_result = @ mysql_query ($result5) // or die (mysql_error()); while (list($lijst) = mysql_fetch_row($result5)){ echo("Informatie = $lijst"); } ?> |
Als ik de pagina draai krijg ik met * maar een enkel resultaat. het autotype ofzo. Terwijl ik als ik de andere opties gewoon intyp deze wel krijg. autotype,knipperlichten invullen in de query werkt niet, dan krijg ik alleen de eerste optie.
Weet iemand wat ik fout doe?
EDIT; even * gezet waar dat moest.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2004 12:13 ]