Keep it calm...en lek mig de zuk
ik gok dat je met een KIX scriptje heel wat kunt aanpakken.
array vullen met alle homedirs, array doorlopen en per homedir de tempzooi leeggooien
array vullen met alle homedirs, array doorlopen en per homedir de tempzooi leeggooien
Je bedoelt dat de roaming profiles op deze server staan?
Let je dan wel op - dat welke methode je ook gebruikt - dat de mensen niet ingelogd zijn op het moment dat je die files wist?
Let je dan wel op - dat welke methode je ook gebruikt - dat de mensen niet ingelogd zijn op het moment dat je die files wist?
Is het wellicht handig om een logoutscriptje te schrijven dat deze dir iedere keer leegt bij het uitloggen ?kromme schreef op woensdag 01 december 2004 @ 12:04:
Om maar direct te beginnen ik draai een server NT$ met welgeteld denk ik meer dan 30000 users erin, nu wil ik bij iedere user de map Temporary internet files wissen, kan me iemand vertellen hoe ik dit snel en simpel kan doen zonder dat ik andere dingen wis. Ik heb zelf al geprobeert met zoeken maar dan vindt hij veel andere dingen.
Het kan natuurlijk ook met wat variabelen op de dirs die er nu staan. Dat kan je, zoals elevator aangeeft, het beste doen als men niet ingelogd is/de server offline is.
MMM, ik weet niet precies wat een kix script is. ik heb zelf al een batch bestand geschreven maar dat werk niet, ik denk rechtenkwestie ofzo. kan me niemand een voorbeeld geven waar ik mee aan de slag kan. Weet niet goed hoe ik moet beginnen
[ Voor 27% gewijzigd door kromme op 01-12-2004 14:59 ]
Kan je geen domain policy maken waarin staat dat de users 0,0 MB gebruiken voor IE Temp zut
(desnoods dmv een lief scriptje wat de juiste regkeys zet (wil ik thuis nog wel ff opzoeken ook))
Dan deleten de users die onzin zelf verder
(desnoods dmv een lief scriptje wat de juiste regkeys zet (wil ik thuis nog wel ff opzoeken ook))
Dan deleten de users die onzin zelf verder
\__________________________________Niet verwarren met IEEE 1394__________________________________/
ok ik ga ze in de poledit aanpassen maar ik moet toch nog de gebruikers zijn temporary internet map wissen.
Laat eens zien tot waar je nu zelf gekomen bent met een batchfiletje dan wel ene Kix script? Er zijn (op GoT en daarnaast) zeker over batchfiles heel veel voorbeeldjes te vinden - dus jij moet aan de hand van die voorbeeldjes toch ook een heel eind kunnen komen als je zelf gaat sleutelen
Pagina: 1