Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[nieuwe tpl] Menu op verkeerde plek / niet werkende knoppen

Pagina: 1
Acties:
  • 68 views sinds 30-01-2008

• gsteen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-01-2020
Ik gebruik Opera 7.23. Ik heb een screenshot gemaakt van wat ik zie na de template wijziging.
Afbeeldingslocatie: http://us.f2.yahoofs.com/bc/4083ce54_8927/bc/gottemplate.jpg?bfn8ZrBBhCCKQb5f

De items MyReact, FAQ, Search, Active Topics en Logout staan denk ik op de verkeerde plek. Alleen bij MyReact heb ik de mogelijkheid om op een link te klikken (menu popup komt wel tevoorschijn). De rest lijkt helemaal geen link of menu popup te hebben.

Een laatste punt. Bij een poging om in de nieuwe layout hier een post te plaatsen bleek dit onmogelijk. De 'new topic' knop (wel zichtbaar) had geen link onder zich.

"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Opera 7.23 is een browser met teveel rare dingetjes geloof ik. Daarom wordt die browser niet meer ondersteunt als ik het mij goed herinner. Het is dus aangeraden om een nieuwere versie van Opera te installeren :) .

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

inderdaad, dat is een Opera bug die in 7.54 gefixed is - upgraden dus...

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.