Had net een nieuwe hd van Maxtor terug gekregen, via RMA, en heb er maar gelijk een Sweex Mobile HDD Solution, zo'n alu-case om er een externe hd van te maken, bij gekocht. En hier vervolgens die Maxtor 120 GB ingebouwt. Zo gepiept, dacht ik. Maar zodra ik backups van mijn DVD-collectie aan het maken en deze vanaf de hd in mijn pc afspeel is er niks aan de hand. Kortom perfect beeld. Maar kopier ik vervolgens deze backup naar die externe hd met die Sweex alu-case, en ik probeer de dvd van die hd af te spelen, dan krijg ik vervolgens allemaal blokjes door het beeld. Kortom beschadigt! Ook als ik deze vervolgens weer terug kopier naar mijn interne hd en dan probeer af te spelen. De externe hd is verbonden met mijn pc via USB 2.0.
Maar nu heb ik ook nog een Maxtor 5000DV externe hd. Kopier ik die film vanaf mijn interne hd naar deze hd en probeer ik die vanaf daar af te spelen dan heb ik ook perfekt beeld.
Nu heb ik al gekeken voor eventuele nieuwe drivers of oplossingen op de site van Sweex maar helaas.... Is deze case slecht of is de aansluiting brak? Werk overigens met WinXP Prof met SP1. Bij de case zatten voor de volledigheid alleen maar drivers voor win98.
Maar nu heb ik ook nog een Maxtor 5000DV externe hd. Kopier ik die film vanaf mijn interne hd naar deze hd en probeer ik die vanaf daar af te spelen dan heb ik ook perfekt beeld.
Nu heb ik al gekeken voor eventuele nieuwe drivers of oplossingen op de site van Sweex maar helaas.... Is deze case slecht of is de aansluiting brak? Werk overigens met WinXP Prof met SP1. Bij de case zatten voor de volledigheid alleen maar drivers voor win98.