Verschillende mods voor zelfde reacties

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marlibica
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-07 09:00

Marlibica

Tijd voor een ondertitel.

Topicstarter
Ik voel mezelf een ontzettende zeikerd, maar toch vind ik het niet kloppen:

nieuws: AOL combineert Firefox en IE in hybride browser

In dit bericht, de eerste 3 posts:
Gepost door sapphire - dinsdag 30 november 2004 - 21:40 - Score: 0 (Overbodig) +1 Gemodereerd+1 Behulpzaam+1 Grappig+1 Informatief+1 Interessant+1 Inzichtvol+1 Ondergewaardeerd 0 Gemodereerd-1 First post-1 Flamebait-1 Troll

En hoe gaat het heten? FireExplorer of Internet Fox oid

Gepost door caipirinha - dinsdag 30 november 2004 - 21:41 - Score: 2 (Inzichtvol) +1 Behulpzaam+1 Informatief+1 Interessant+1 Inzichtvol+1 Ondergewaardeerd 0 Gemodereerd-1 Dubbelpost-1 Off-topic-1 Overbodig-1 Overgewaardeerd-1 First post-1 Flamebait-1 Troll

bugzilla

Gepost door J2pc - dinsdag 30 november 2004 - 21:44 - Score: 0 (Overbodig) +1 Gemodereerd+1 Behulpzaam+1 Grappig+1 Informatief+1 Interessant+1 Inzichtvol+1 Ondergewaardeerd 0 Gemodereerd-1 First post-1 Flamebait-1 Troll

InterGecko
Netsplorer (klinkt beter dan dat 't eruit ziet )

Ik hoop wel dat je die engine 'on-the-fly' kunt wisselen

(hmm, IE-bugged pagina, even m'n ie engine opstarten
De eerste krijgt een 0 overbodig, mijns inziens terecht, nummer 2 zit vast op 2 inzichtvol, mijns inziens de meest overbodige van deze 3 posts en nummer 3 zit weer op 0 overbodig.

Volgens mij moeten ze gewoon alledrie op 0 overbodig.

Sign here against sigs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:49

botoo

💀 too old to die young

Ik zou er geen traan om laten als ze allerie op 0 zouden eindigen, maar je nr.2 is als grapje bedoeld en daar kan je over discuzeuren.

Of zou het als troll bedoeld zijn?
What is Bugzilla?

Bugzilla is a "Defect Tracking System" or "Bug-Tracking System". Defect Tracking Systems allow individual or groups of developers to keep track of outstanding bugs in their product effectively.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marlibica

Marlibica

Topicstarter
Hmm.. dat maakt het wat aannemelijker.. alleen alle postieve mods zijn

+1 Behulpzaam+1 Informatief+1 Interessant+1 Inzichtvol+1 Ondergewaardeerd..

Niet echt grappig dus.. Maar goed, ik snap de link. Laat maar.

Sign here against sigs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Van belang is hier dat Bugzilla een bestaand produkt is, dat bovendien gericht is op foutopsporing tijdens softwareontwikkeling (of zo). Daarmee is dit de enige suggestie die nog enigszins in de realiteit is geworteld. Dat zou op zich reden achter iets afwijkende moderatie kunnen zijn; dat 'ie een puntje hoger eindigt hoeft geen verbazing te wekken - ook al omdat 'ie onzichtbaar is (omdat 'ie op een +0-reaktie reageert), dus minder publiek en daardoor weer minder moderaties trekt.

Wel moet opgemerkt dat het in feite een leuk verpakte troll is: "van mozilla nemen we het zilla-gedeelte, en IE duiden we aan met bug." Dat 'ie niet op +2 grappig maar op +2 inzichtvol staat betekent voor mij dat 'ie als zodanig wordt geinterpreteerd en gemod, waarmee de troll als succesvol kan worden beschouwd. Maar het is een jonkie :)

Ik weet niet of ik 'm naar benee zou PM'en, heb er wel een puntje afgedaan maar hij staat idd behoorlijk vast.

Sidenote: de moderatie van de +2-post vermeldt bij mij geen flamebait?

offtopic:
En zeiken mag hier. Graag zelfs ;)

edit:
Zeg botoo, je icon kleurt niet echt mooi met de nieuwe layout :>

[ Voor 6% gewijzigd door Rataplan op 01-12-2004 11:58 ]

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marlibica

Marlibica

Topicstarter
Sidenote: de moderatie van de +2-post vermeldt bij mij geen flamebait?
Bij mij ook niet :) Die flamebait staat bij die 3e post.

BTW post 1 staat inmiddels ook al op +1..

Sign here against sigs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Rataplan schreef op woensdag 01 december 2004 @ 11:57:
Wel moet opgemerkt dat het in feite een leuk verpakte troll is: "van mozilla nemen we het zilla-gedeelte, en IE duiden we aan met bug." Dat 'ie niet op +2 grappig maar op +2 inzichtvol staat betekent voor mij dat 'ie als zodanig wordt geinterpreteerd en gemod, waarmee de troll als succesvol kan worden beschouwd. Maar het is een jonkie :)

edit:
Zeg botoo, je icon kleurt niet echt mooi met de nieuwe layout :>
Jij maakt er wel een hele grappige, inzichtvolle troll van :+.
Waarbij ik op mijn beurt weer een kanttekening plaats bij jouw realiteitszin mbt de interpretatie door de diverse user-moderators (die imho vaak blijk geven van onkunde), en de conclusie dat het daarom succesvol als troll beschouwd kan worden :P

Zelf zie ik de troll in AOL->nieuwe browser->Bug(zilla).

offtopic:
Bij mij kleurt 'ie juist heel goed, imho een toegevoegde waarde!!!
:+

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

botoo schreef op woensdag 01 december 2004 @ 12:43:
...kanttekening plaats bij jouw realiteitszin mbt de interpretatie door de diverse user-moderators (die imho vaak blijk geven van onkunde), en de conclusie dat het daarom succesvol als troll beschouwd kan worden :P

Zelf zie ik de troll in AOL->nieuwe browser->Bug(zilla).
Volgens mij hebben we dan een dubbele verklaring-van-troll-zijn. Ik zou je bijna gaan aanmoedigen om toch maar even wat van die geheime knopjes van je te gebruiken ;)

edit:
Die nieuwe layout is wel op meer punten wennen. Ik moet de hele tijd twee keer kijken naar welk window de FP bevat, en welke het commentaar in TMF :D

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:11

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

goh, wat gaan jullie er allemaal serieus op in :)

ik moet eerlijk toegeven dat ik in een lach schoot toen ik die post van Bugzilla las,

over smaak valt niet te twisten, maar een 'Grappig'-moderatie lijkt me heel redelijk, jammer echter dat hier enkel de eerste een 'grappig' kon geven waarna de post op +2 Grappig stond (een wat mij betreft best terechte score) maar vervolgens anderen er onterecht 'inzichtvol' aan gingen uitdelen ...

Wat mij betreft mogen over het algemeen zulke posts bovenin een thread best een '+1 Grappig'-moderatie hebben, het hoeft niet allemaal serieus te zijn,
enkel als verderop in een thread voor de vierde keer dezelfde uitgekauwde grap wordt herhaald ga ik voor de '0:overbodig/dubbelpost'

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marlibica

Marlibica

Topicstarter
Inderdaad, Botoo plaatste hem voor mij in de juiste context.. dan istie best grappig. Ik denk ook dat het zo moet worden uitgelegd. Je kunt hem als troll zien, maar hij is niet zo bedoeld denk ik.

Tsja.. iedereen leert dagelijks, vanaf nu weet ik dus ook wat bugzilla is :o

Sign here against sigs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

+2 grappig is het geworden :D

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀