Toon posts:

Nieuwe lay-out + FG

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet het, er lopen al een flink aantal topics over in SG enzo, maar toch heeft 't hier een heel ander effect vind ik. Ik heb net ff rond zitten kijken in een aantal topics, en ik vind met die fel witte achtergrond het allemaal ee beetje vlets (flets?) over komen. Mensen geven een donkere foto expres een zwart kader om 'm extra donker te laten lijken enzo, maar dat valt hier compleet weg! Verder zie je witte kaders niet meer, beetje jammer.

Het is natuurlijk jammer dat je na 1feb 05 moet gaan dokken om dat paars te houden, maar misschien is het mogelijk om een iets minder hard achtergrondkleurtje te kiezen voor FG, of praat ik nu waanzin? (grrrene, femme, remy..?)

maar om eerlijk te zijn, in andere fora waar je alleen maar text hebt, ziet 't er een stuk professioneler uit!

Verwijderd

Topicstarter
Trouwens, weet iemand hoe 't zit met die rode stippellijntjes rond sommige foto's?

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-02 12:54

André

Analytics dude

Wat voor FG ook belangrijk is dat je foto's nu als thumbnails aan moet bieden omdat ze anders automatisch geresized worden wat de foto niet ten goede komt :)

Edit: Dat zijn dus die stippellijntjes ;)

[ Voor 15% gewijzigd door André op 01-12-2004 11:03 ]

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
@stippellijntjeskaders: Klik eens zou ik zeggen ;)

[ Voor 32% gewijzigd door Voutloos op 01-12-2004 11:03 ]

{signature}

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:22
Ik ben het helemaal met je eens. Ik denk dat het veranderen van de achtergrondkleur het al een stuk lees & leefbaarder zou maken.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• Wierdo_NL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:58
Dawm, ik schrik me het ongans...

Het lijkt wel of ik op een nieuwe site zit.

Ik gaat eens kijken of het een skin is, zodat ik het oude / vertrouwde weer terugkrijg, want ik vind het op eerste gezicht niet alles..

There is a fine line between hobby and mentaldisorder

• Jk_W
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Jk_W

I Think...

Je kan de oude lay-out terug zetten bij "voorkeuren"

• Wierdo_NL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:58
;) is net gedaan..

Ah... heerlijk...
Dit kijkt ( voor mij ) 10x rustiger..

There is a fine line between hobby and mentaldisorder

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 11:02:
....

Het is natuurlijk jammer dat je na 1feb 05 moet gaan dokken om dat paars te houden, maar misschien is het mogelijk om een iets minder hard achtergrondkleurtje te kiezen voor FG, of praat ik nu waanzin? (grrrene, femme, remy..?)
Wat heeft Femme met FG te maken? ;) En ja, het achtergrondkleurtje is hard, ik vind het ook niks. Specifiek voor FG een ander kleurtje gaat lastig worden. Ik moet dit gewoon even met crisp bespreken, hoe en wat ;)
maar om eerlijk te zijn, in andere fora waar je alleen maar text hebt, ziet 't er een stuk professioneler uit!
klopt :)

LinkedIn
Instagram

Verwijderd

Misschien een idee om alle plaatjes die op FG gepost worden automatisch een zwarte border krijgen van zeg 10px breed??

• Rudedadude
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:09

Rudedadude

Maybe we were born to run

Ik heb in het LA topic al mijn ongenoegen laten blijken over het wit, wat ik een irritante kleur vind om lange stukken tekst vanaf te lezen op een monitor (en in Word e.d. gebruik ik grijs als achtergrond)

Ook heb ik meteen de image-resizer uitgezet. Sommige mensen posten hier hun foto's in 800x600 oid en dan is het jammer wanneer opeens heel die foto's verpest zouden worden door zo'n resize. Ik zie trouwens ook een ander nadeel aan de auto-resizer, namelijk dat mensen gewoon hun 3 megapixelfoto's gaan posten onder het motto -die wordt toch wel aan het forum aangepast- . Dat is een slechte zaak voor een mooie weergave van de foto's en bovendien lastig voor mensen met inbelverbindingen (zijn ze er nog?) en mensen met een grafische kaart van 2mb (jup, that's me :X )

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

Verwijderd

Topicstarter
lijkt me niet, ik ken een hoop fto's waar je absoluut geen zwart kader omheel wil.
Remy schreef op woensdag 01 december 2004 @ 11:07:
[...]
Wat heeft Femme met FG te maken? ;) En ja, het achtergrondkleurtje is hard, ik vind het ook niks. Specifiek voor FG een ander kleurtje gaat lastig worden. Ik moet dit gewoon even met crisp bespreken, hoe en wat ;)
femme heeft niets met FG te maken, maar femme komt hier regelmatig en zit in het management.. zij zal dus als management-lid ook wel zien dat het niet alles is zo, en misschien kan zij het ook effe aankaarten.. slechts mijn gedachte :)
jk_warrior schreef op woensdag 01 december 2004 @ 11:06:
Je kan de oude lay-out terug zetten bij "voorkeuren"
ja, nu nog wel.. vanaf 1 feb kan dit alleen nog als je betaald T.net member bent :(

zat net ff te kijken op dpz, daar hebben ze als body achtergrond kleur ongeveer de kleur grijs die wij hier hebben als achtergrond van de smilies en die bovenste regel van je post met je naam en post datum/tijd. Dat ziet er al een stuk aangenamer uit, maar is alsnog wel professioneler dan dat paar :P

• André

André

Analytics dude

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 11:20:

femme heeft niets met FG te maken, maar femme komt hier regelmatig en zit in het management.. zij zal dus als management-lid ook wel zien dat het niet alles is zo, en misschien kan zij het ook effe aankaarten.. slechts mijn gedachte :)
Zij?

Verwijderd

Topicstarter
ja, ik denk t wel ten minste..? ik heb t altijd gezegd tegen (het dan maar? 8)7 ) en nooit commentaar op gehad.

TIP: zet bij myreact -> voorkeuren de auto resize UIT en de optie Forum centreren aan. Dit laatste is vooral een stuk lekkerder omdat je dan aan allebij de kanten er grijs naast krijgt, het komt op mij in ieder geval zo alweer een stuk rustiger over.

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 29-01 14:27
Schrik me het leplazarus, maar dus een nieuwe layout, nou dat wordt dus niet meer uren achter GoT zitten, want lezen van een volledig wit scherm is te inspannend voor je ogen..... Sorry maar dit vind ik dus totaal :r :r :r :r :r . Ik vond het juist lekker dat blauw/paars, GoT was toen eindelijk een forum wat goed leesbaar was in vergelijking met andere forums, maar dit, nee is niks. Tip: maak de oude layout svp ook beschikbaar na jan 2005 voor niet abbos. Het zou anders wel eens errug rustig kunnen worden hier....

π MW finishers

• André

André

Analytics dude

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 11:25:
[...]

ja, ik denk t wel ten minste..? ik heb t altijd gezegd tegen (het dan maar? 8)7 ) en nooit commentaar op gehad.
Ik kan je verzekeren dat het echt een hij is :)

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-02 14:49

Beaves

Usque ad Finem

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 11:25:
[...]

TIP: zet bij myreact -> voorkeuren de auto resize UIT en de optie Forum centreren aan. Dit laatste is vooral een stuk lekkerder omdat je dan aan allebij de kanten er grijs naast krijgt, het komt op mij in ieder geval zo alweer een stuk rustiger over.
Femme is een vent, zij is dus niet van toepassing :)

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

• Rudedadude
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:09

Rudedadude

Maybe we were born to run

Er zijn hier teveel mensen die iets van de Franse taal snappen :P

[ Voor 3% gewijzigd door Rudedadude op 01-12-2004 11:48 ]

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-02 14:49

Beaves

Usque ad Finem

MaTr1x schreef op woensdag 01 december 2004 @ 11:29:
Schrik me het leplazarus, maar dus een nieuwe layout, nou dat wordt dus niet meer uren achter GoT zitten, want lezen van een volledig wit scherm is te inspannend voor je ogen..... Sorry maar dit vind ik dus totaal :r :r :r :r :r . Ik vond het juist lekker dat blauw/paars, GoT was toen eindelijk een forum wat goed leesbaar was in vergelijking met andere forums, maar dit, nee is niks. Tip: maak de oude layout svp ook beschikbaar na jan 2005 voor niet abbos. Het zou anders wel eens errug rustig kunnen worden hier....
Wat kunnen mensen klagen :/

Ik draai al tijden de nieuwe lay-out (abbo) en ik vind het een stuk fijner werken, ook in dit subforun. Gewoon even wennen en niet meteen binnen te miepen :) Je moet alleen wel het forum laten centreren, anders is het idd niet fijn werken.

[ Voor 5% gewijzigd door Beaves op 01-12-2004 11:36 ]

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Verwijderd

Topicstarter
Rudedadude schreef op woensdag 01 december 2004 @ 11:31:
Er zijn hier teveel mensen die iets van de Franse taal te snappen :P
dat zal 't zijn, bedankt voor je begrip 8)7

ik zal het houden bij meneer femme dan, wel ff wennen hoor (meneer mevrrouw, klinkt een beetje stom :P)

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 29-01 14:27
Beaves schreef op woensdag 01 december 2004 @ 11:31:
[...]

Wat kunnen mensen klagen :/

Ik draai al tijden de nieuwe lay-out (abbo) en ik vind het een stuk fijner werken, ook in dit subforun. Gewoon even wennen en niet meteen binnen te miepen :) Je moet alleen wel het forum laten centreren, anders is het idd niet fijn werken.
Ik spreek uit ervaring, voor mijn werk zit ik minimaal 40 uur per week achter een scherm en teveel licht is ten eerste niet bevorderlijk voor je gesteldheid en ten tweede komt het de leesbaarheid op den duur niet ten goede.

π MW finishers

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

I'm blind! I'm blind! My eyes!!! AARGH! Take it away Take it away!!!

zo weer ff terug op blauw/paars.. phew is wel ff beter zo hoor ;)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

ik heb het ook ff teruggezet op paars...
Is ff wat rustiger...

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
tazzman schreef op woensdag 01 december 2004 @ 12:43:
I'm blind! I'm blind! My eyes!!! AARGH! Take it away Take it away!!!

zo weer ff terug op blauw/paars.. phew is wel ff beter zo hoor ;)
tssk even wennen mag ook wel.

ik moet zeggen dat ik wit ook een erg slechte keuze vind voor achtergrond, en zeker voor dingen als fotografie.

wanneer het een lichte tint grijs is kan ik er mee leven, maar ik vind dit idd beetje TE fel (en ja het is licht in me kamer)

en (ik heb het al vaker gezegt)
ik mis het wisselen van kleurtinten tussen posts.
oude template had 2 achtergrond kleuren die wisselden, zodat het leesbaarder was.
nieuwe template heeft dit niet, en vind ik daarom een beetje moeilijk lezen

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-02 17:11

Pelle

🚴‍♂️

MaTr1x schreef op woensdag 01 december 2004 @ 11:29:
Schrik me het leplazarus, maar dus een nieuwe layout, nou dat wordt dus niet meer uren achter GoT zitten, want lezen van een volledig wit scherm is te inspannend voor je ogen..... Sorry maar dit vind ik dus totaal :r :r :r :r :r .
Dit soort reacties mag je lekker voor je houden voortaan :/
Tip: maak de oude layout svp ook beschikbaar na jan 2005 voor niet abbos. Het zou anders wel eens errug rustig kunnen worden hier....
Tsja, als het je niet bevalt: :w

Ik zou voor willen stellen om de discussie verder te voeren in LA: Nieuwe layout! \o/
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.