Ik weet het, er lopen al een flink aantal topics over in SG enzo, maar toch heeft 't hier een heel ander effect vind ik. Ik heb net ff rond zitten kijken in een aantal topics, en ik vind met die fel witte achtergrond het allemaal ee beetje vlets (flets?) over komen. Mensen geven een donkere foto expres een zwart kader om 'm extra donker te laten lijken enzo, maar dat valt hier compleet weg! Verder zie je witte kaders niet meer, beetje jammer.
Het is natuurlijk jammer dat je na 1feb 05 moet gaan dokken om dat paars te houden, maar misschien is het mogelijk om een iets minder hard achtergrondkleurtje te kiezen voor FG, of praat ik nu waanzin? (grrrene, femme, remy..?)
maar om eerlijk te zijn, in andere fora waar je alleen maar text hebt, ziet 't er een stuk professioneler uit!
Het is natuurlijk jammer dat je na 1feb 05 moet gaan dokken om dat paars te houden, maar misschien is het mogelijk om een iets minder hard achtergrondkleurtje te kiezen voor FG, of praat ik nu waanzin? (grrrene, femme, remy..?)
maar om eerlijk te zijn, in andere fora waar je alleen maar text hebt, ziet 't er een stuk professioneler uit!