Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[tpl] bij list_topics onduidelijke vervolgpagina's

Pagina: 1
Acties:
  • 632 views sinds 30-01-2008

• jonggoud.nl
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-11 12:45
Allereerst is het wennen aan de nieuwe layout, maar dat zal wel net zo gaan als de merge naar React. Anyhow, als je bij bij Videoplanken & Beeldkanonnen kijkt dan zie je het onderwerp "[Algemeen] nVidia GeForce Topic! Deel 12 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 last"

Het is erg onduidelijk dat er bijv 12 staat en daarachter 1 2 3 etc.. Ze zijn wel kleiner, maar een vettere, of iets meer padding vanaf de onderkant zal misschien beter zijn voor de vervolgpaginas...

[ Voor 5% gewijzigd door jonggoud.nl op 01-12-2004 11:01 ]

Nieuw (groots) project, mail me wat je er van vindt
Tevens in het bezit van een beeldschone vriendin

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Of zoiets: "[Algemeen] nVidia GeForce Topic! Deel 12 | 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 last"

Het gaat dus om dat extra pipe-tekentje.

• MetalMike
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 27-05-2021

MetalMike

Duo Metal-Phantom

Voor mij is dat niet eens het grootste probleem: ik zie totaal niet op welk deel van het topic ik me bevind. Nu ben ik redelijk kleurenblind en als ik zeer aandachtig kijk, dan zie ik met veel moeite dat één van de cijfers een andere kleur heeft.

10% van de mannen heeft last van enige vorm van kleurenblindheid, dus ik kan me voorstellen dat meer mensen hier last van hebben.

In de oude layout was het deel van het topic waar je je in bevond niet onderstreept. Is het niet mogelijk in de nieuwe layout ook zoiets te doen? Bijvoorbeeld "1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 last" Of desnoods een duidelijkere kleur geven/vet maken.

* I reject your reality and substitute my own!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-11 21:18
MetalMike schreef op woensdag 01 december 2004 @ 13:15:
Voor mij is dat niet eens het grootste probleem: ik zie totaal niet op welk deel van het topic ik me bevind. Nu ben ik redelijk kleurenblind en als ik zeer aandachtig kijk, dan zie ik met veel moeite dat één van de cijfers een andere kleur heeft.

10% van de mannen heeft last van enige vorm van kleurenblindheid, dus ik kan me voorstellen dat meer mensen hier last van hebben.

In de oude layout was het deel van het topic waar je je in bevond niet onderstreept. Is het niet mogelijk in de nieuwe layout ook zoiets te doen? Bijvoorbeeld "1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 last" Of desnoods een duidelijkere kleur geven/vet maken.
ik zit met exact hetzelfde probleem, ik zie 0,0 verschil in het rijtje 1 2 3 4 5 6 7 8
ik moet naar de adresbalk kijken -1 en dat is dan de pagina waar ik op zit.
ik stem dus ook voor een wat meer onderscheidende vorm van pagina markering :)

Verwijderd

Een pipeteken zal het imo niet extra duidelijker maken aangezien het teken ernaast altijd een 1 zal zijn wat er behoorlijk op lijkt. Persoonlijk zie ik dan liever een / een - of _ (a href'ed & nobr;)

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Ondertussen is de fontgrootte verschillend en zit er een behoorlijk gat tussen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.