Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
Die update tracker staat goed daar bovenaan
Jij vindt hem netjes bovenaan, ik vind het handiger om hem mee te laten scrollen... beiden tevreden \o/
Proud member of Los Alcoholicos
Real life goes before e-life -- Toppunt van arrogantie: En toen was er licht sprak ik God
[ Voor 11% gewijzigd door Yoeri op 01-12-2004 17:56 ]
Zou ik ook heel handig vinden, en begrijp ook niet dat ze dat niet gedaan hebben. En voor mijn problemen: van mij mag hij ook wel naar binnen gaan, sluit hem denk toch wel metteen weer. Dus even kijken en weer dichtYoeri schreef op woensdag 01 december 2004 @ 17:55:
Ik heb het forum dus wel links uitgelijnd, en wil de updatetracker eigenlijk ook wel daarnaast behouden, rechts dus. Alleen zou ik het handig vinden als hij altijd in beeld blijft, dus als ik naar beneden scroll in een topic, die tracker gewoon op een vast aantal pixels van de bovenrand van mijn browservenster blijft hangen ipv ten opzichte van de bovenrand van de pagina
[ Voor 11% gewijzigd door Frank Reiber op 01-12-2004 18:16 ]
Proud member of Los Alcoholicos
Real life goes before e-life -- Toppunt van arrogantie: En toen was er licht sprak ik God
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
with stupidelevator schreef op woensdag 01 december 2004 @ 11:21:
Alsjeblieft niet zeg![]()
Die update tracker staat goed daar bovenaannetjes uit beeldgescrolled net zoals het menu
Ik kan me er echt gigantisch aan ergeren. Vooral omdat zo'n ding vaak de scrollsnelheid niet bij kan houden en dus steeds van boven het beeld "in valt"
Liever niet dus
Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl
Verwijderd
Daarnaast heb ik het even geprobeert, maar het uitklappen gaat ineens haperen, en het effect is ook niet mooi noch handig in mijn ogen. De links zijn immers eenmaal opgehaald met de pagina statisch, dus continue in beeld houden heeft niet echt veel meerwaarde...
Intentionally left blank
Ik vind van wel hoorcrisp schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 11:56:
dus continue in beeld houden heeft niet echt veel meerwaarde...
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Intentionally left blank
Intentionally left blank
Dit topic is gesloten.
![]()