Ik zit met een probleem. Ik heb een computer die ik wil ghosten met Norton Ghost. Deze image heeft 3 partities, een Windows 2000 op een server, een andere windows 2000 op een andere server en een BootMagic Partitie. Dit gaat allemaal goed, maar daarna moet ik de 3e partitie ( bootmagic ) als Active zetten. Ook dit gaat goed, maar start ik de PC daarna opnieuw op dan zegt ie, Bootmagic corrupt run configuration
Ik kan dus niet via bootmagic opstarten. Deze partitie bevat geen errors of badsectors. Dus ik weet niet meer hoe ik het moet oplossen, hopelijk heeft iemand van jullie hier een oplossing voor.
P.S. Dit zit op een school, waar 30 andere computers wel werken met bootmagic. maar die zijn nooit volledig geghost, alleen maar de partitie die niet goed werkte.
Ik kan dus niet via bootmagic opstarten. Deze partitie bevat geen errors of badsectors. Dus ik weet niet meer hoe ik het moet oplossen, hopelijk heeft iemand van jullie hier een oplossing voor.
P.S. Dit zit op een school, waar 30 andere computers wel werken met bootmagic. maar die zijn nooit volledig geghost, alleen maar de partitie die niet goed werkte.
[ Voor 3% gewijzigd door JanW op 01-12-2004 11:46 ]