Toon posts:

[Outlook 2003] Automatisch profiel aanmaken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het volgende probleem. Binnenkort krijg ik een nieuwe lading pc's binnen waar ik Office 2003 op ga installeren. Nu werk ik nog met Office 2000.
Nu kan ik, als ik wil, met het programma Profgen.exe via het kixxtart programma een profiel laten genreren zodra een gebruiker op een nieuwe pc inlogt.
Helaas, ik heb dit voor Outlook 2003 uitgeprobeerd alleen werkt dit programma niet hiermee. Weet iemand een ander programma waarmee ik wel automatisch Outlook prifielen mee kan aanmaken.
Alvast bedankt

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat wil je precies? Outlook profielen zegt een beetje weinig...

Je zou bijvoorbeeld het profiel naar de Default User kunnen kopieeren :) Werk je met of zonder Exchange? Werk je met zwervende profielen?

Lees Software Algemeen: Beleid nog even goed door. We verwachten namelijk dat je zelf het een en ander zoekt voordat je een topic opent :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-03 23:21

Luppie

www.msxinfo.net

Kijk eens naar de Office Resource Kit. hierin zitten de tools die je nodig hebt om Mail-profielen te maken. Ook kan je hiermee een unattend Office installatie maken.

http://office.microsoft.com/en-us/FX011511471033.aspx

Wat jij zoekt is de ORK Tools

http://download.microsoft...98c7-ccc3016a296a/ork.exe

en met name de CIW (Custom Installation Wizard) en de OPW (Office Profile Wizard)
sanfranjake schreef op woensdag 01 december 2004 @ 11:55:
Wat wil je precies? Outlook profielen zegt een beetje weinig...
Van een mod verwacht ik wel een andere reactie, als jij iets niet kent betekend dat nog niet dat iemand niet precies is !! (8>

[ Voor 72% gewijzigd door Luppie op 01-12-2004 12:05 ]

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

Verwijderd

Topicstarter
We maken gebruik van exchange server 5.5 en willen binnenkort over op 2003
Wat ik dus wil is dat als iemand nog nooit op ons domein heeft ingelogd en hij logt voor het eerst met zijn account in dat hij meteen zijn outlook kan gebruiken. Nu is het zo dat ik steeds zijn hele pc moet configureren. Ook als hij naar een andere pc loopt en daar inlogt dan moet ik zijn profiel daar handmatig aanpassen. Ik heb zelf hier en daar wat rondgesnuffeld en kwam het programma profgen tegen. In princiepe werkt dat goed i.c.m ons kixxtart scripje maar helaas alleen bij outlook 2000. Ik heb ook op de microsoft site gekeken maar daar vond ik niet echt veel dingen over 2003.
Ik ben nu bezig met de vorige link te bestuderen. Die gaat over PRF files....