Windows 2000 is volgens mij een stuk trager maar wel veel stabieler. Welke raden jullie mij aan
Hij word waarschijnlijk voor mijn zusjes op mee te msn'en enzo
dus Linux heb ik uitgesloten.
98SE, 2000 loopt er te traag op
. Het zal echt geen pretje zijn om met 2000 daarop te werken, programma's zullen heel traag starten en de machine in het geheel zal traag reageren.
[ Voor 69% gewijzigd door AtleX op 01-12-2004 10:04 ]
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
Ik denk dat 2000 ook wel gaat, als ze alleen MSN wil draaien erop, misschien internetten een beetje?
Je zegt het zelf: wat trager, wel stabieler.
Als je een kleine investering wil doen zou je ook een beetje meer ram erbij kunnen zetten (als je er 128mb bij zet scheelt dat al 100%
)
Je zegt het zelf: wat trager, wel stabieler.
Als je een kleine investering wil doen zou je ook een beetje meer ram erbij kunnen zetten (als je er 128mb bij zet scheelt dat al 100%
Saved by the buoyancy of citrus
Euhm, dit staat ook in de WOS FAQ - Welke windows op mijn systeem?
Verder kun je proberen om Windows 2000 bijvoorbeeld te "strippen" met het programma nLite. Zo kun je win2k aardig licht maken, en dan het eens een gokje wagen.
Verder kun je proberen om Windows 2000 bijvoorbeeld te "strippen" met het programma nLite. Zo kun je win2k aardig licht maken, en dan het eens een gokje wagen.
[ Voor 3% gewijzigd door rlkz op 01-12-2004 10:24 ]
I browse with Vivaldi
Sorryx86-based schreef op woensdag 01 december 2004 @ 10:21:
Euhm, dit staat ook in de WOS FAQ - Welke windows op mijn systeem?![]()
Het lijkt me dat je dit zelf met behulp van de bovengenoemde tips ook wel uit kunt vogelen
GoT is geen helpdesk, en we willen dus graag dat je dit soort dingen zelf uitzoekt. Mijn laptop heeft ongeveerde zelfde specs en werkt met beide prima.
Ik zie verder geen discussie uit dit onderwerp voortvloeien, aangezien het al ontzettend vaak is voorgekomen. Daarom sluit ik je topic. Lees Windows Operating Systems - Policy en Algemene gedragsregels (Netiquette) nog even door
Ik zie verder geen discussie uit dit onderwerp voortvloeien, aangezien het al ontzettend vaak is voorgekomen. Daarom sluit ik je topic. Lees Windows Operating Systems - Policy en Algemene gedragsregels (Netiquette) nog even door
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()