Toon posts:

[Cisco] Praktijk opdracht over ACL's

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik Semester 4 met een goed resultaat heb afgesloten :) Nu zoek ik eigenlijk een praktische opdracht (Semester 2) over de ACL's, gaarne in het Nederlands. Om te testen of mijn kennis nog altijd een beetje de goede kant uitgaat!

Wie kan me hieraan helpen?

Thnx!

_/-\o_

• dude123
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-05-2022

dude123

Linux addict

acl's das toch ccna 3 ? :?

Meneer 1000 has spoken......

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad, maar is bij ons ook in het 2e Semester behandeld :)
Maar je hebt gelijk, komt echt pas aan de orde in Semester 3!

• Mikey!
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-05 15:31
Ik weet niet of je wat ciscospullen of een routersim of iets dergelijks hebt staan, want dat is natuurlijk wel redelijk belangrijk wil je een gepaste oefening vinden :)

Als je via Google zoekt naar Cisco Labs ACL of Access Control Lists, of een beetje stoeit met wat kernwoorden dan vind je aardig wat labs. Jammergenoeg zijn deze bijna altijd in het Engels, maar dat kun je dan weer zien als een oefening voor Engels! Toch wel een belangrijke taal wil je je met Cisco bezighouden B)

Verwijderd

Topicstarter
Ja klopt ook wel, maar Nederlands is toch ff iets makkelijker om jezelf erin terug te leren >|:)
Maar heb hier wel het een en ander van cisco ;)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat heb je zelf al gezocht en gevonden ? Requests zolas deze doen we niet aan, en zeker helpen met huiswerk niet. Je leert er ook helemaal niks van. Lees Policy - Network Troubleshooting ook even door, dan zal je dat ongetwijfeld wat beter begrijpen :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Dat soort dingen kan je best zelf opzoeken.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.