[XP] Windows vraagt bij login om activatie*

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-03 14:40
ik installeer dus mijn legale versie van windows en na de installatie vraagt ie om te activeren dus ik vul die product code in en dan gaat ie connecten maar dat lukte niet...dus ik doe herriner me later, maar toen ik restarte vraagt ie bij de login al om de product code en al ik dezelfde in vul dan pakt ie het niet :( en ik kan geen herrinner me later doen ik moet het invullen....wat is dit :'(

(het gaat om windows xp home + sp2)

Facts don't care about your feelings

Verwijderd

??

als hij wil activeren betekend het niets anders dan dat jij binnen 30 dagen via of je vaste aansluiting/modem of per telefoon met een MS medewerker jou versie bekend maakt bij Microsoft, doe je dit niet binnen de 30dagen dan kan je niet meer aanloggen.

vreemd vind ik je bewoording dat als je je versie wil activeren je jou code moet invullen. De activatie via internet is niets anders dan gewoon aanklikke ik wil mijn windows activeren en registreren of ik wil alleen mijn windows activeren registeren doe ik later wel.

de code wordt alleen gevraagd tijdens de installatie.

Heb je een PC gekocht waar XP is voorgeinstalleerd wordt deze gevraagd een paar tabs na je boot.

Gaarne dus meer info omtrent je issue deze is namelijk beetje onduidelijk

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Met dit soort vragen zal je toch écht bij Microsoft moeten zijn - wij kunnen helemaal niets met jouw activatie problemen namelijk :) Bel gewoon even Microsoft en laat hun jouw probleem oplossen :)

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-03 14:40
sorry het is al gefixed, ik had de code verkeerd ingetypt :(

Facts don't care about your feelings

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Het lijkt mij dat hier verder geen nuttige discussie uit voort zal vloeien. Problemen met de licentiecode is immers altijd iets wat je rechtstreeks met Microsoft of je reseller zal moeten opnemen. Lees Algemene gedragsregels (Netiquette) nog even door. We verwachten dat je zelf al de nodige stappen onderneemt salvorens een topic te starten. Deze sluit ik dus.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.