A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort.
Verwijderd
Ben eigenlijk wel zeer benieuwd of je 'm nog hebt aangeschaft
zit namelijk ook te twijfelen of ik hem zal gaan kopen..misschien kun je hem mij inmiddels aanraden?
en heb je er toevallig ook een mediacenter op aangesloten?
zit namelijk ook te twijfelen of ik hem zal gaan kopen..misschien kun je hem mij inmiddels aanraden?
en heb je er toevallig ook een mediacenter op aangesloten?
Nope, sorry, niet gekocht. Was trouwens niet zo zeer voor mezelf dat ik aan het rondkijken was, maar voor mijn ouders.
Het is ook geen dringende aankoop, was eigenlijk eerder "prospectie"
. Die TV leek mij wel heel goed qua specs, maar hoe het in de praktijk is, dat kan je natuurlijk alleen te weten komen van ervaringen.
Ik was echter aan het denken... . Is het niet Benq die een samenwerking hebben/hadden met Philips? Want dan zou dit wel eens een supertoestelletjes kunnen zijn voor die prijs
.
Het is ook geen dringende aankoop, was eigenlijk eerder "prospectie"
Ik was echter aan het denken... . Is het niet Benq die een samenwerking hebben/hadden met Philips? Want dan zou dit wel eens een supertoestelletjes kunnen zijn voor die prijs
A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort.