Ik heb een Asus K8V SE Deluxe moederbord en een 36 GB Raptor. Nu wilde ik daar mijn windows opzetten omdat ik die nu niet gebruik. Het probleem is dat hij de schijf WEL vind in de bios maar niet in windows.
Ik dacht toen, ik moet even wat S-ata drivers instaleren. Toen heb ik verschillende bestanden/drivers op een floppy gezet maar het lukt niet!
Van Asus site--> Lukt niet, instalatie doet wel, vind hem weer niet
Van VIA Site-->Zelfde
Van WD--> Hier komt het vreemde, het instaleren doet wel maar 1 file mist hij en die kan ik NIET op de floppy zetten.
Dan krijgt hij de error:
Kan fasttx2k niet kopieëren. Er is geen ID-adresmarkering gevonden op de diskette.
Nu heb ik 2 vragen, hoe krijg ik het bestand op de floppy en hoe krijg ik windows op de schijf?
Ik heb gezocht op GoT en Google maar niet echt veel kunnen vinden.
Ik dacht toen, ik moet even wat S-ata drivers instaleren. Toen heb ik verschillende bestanden/drivers op een floppy gezet maar het lukt niet!
Van Asus site--> Lukt niet, instalatie doet wel, vind hem weer niet
Van VIA Site-->Zelfde
Van WD--> Hier komt het vreemde, het instaleren doet wel maar 1 file mist hij en die kan ik NIET op de floppy zetten.
Dan krijgt hij de error:
Kan fasttx2k niet kopieëren. Er is geen ID-adresmarkering gevonden op de diskette.
Nu heb ik 2 vragen, hoe krijg ik het bestand op de floppy en hoe krijg ik windows op de schijf?
Ik heb gezocht op GoT en Google maar niet echt veel kunnen vinden.