Hey mensen,
Ik heb er even een nachtje over geslapen, ik weet ook wel wat ik fout doe maar ik kan er niet tegen als je bij elke sessie tot 1 uur 's nachts zit te pielen.
Ik heb wel hotsync aan de praat via bt, dacht ik. Ik sta net op en hij doet het weer niet (Kan geen verbinding maken).
wat betrefd het internetten heb ik echt alle tutorials gevolgd die er maar zijn.
Ik heb:
Modem/router --> access point ))) laptop )) bluetooth ))) Zire 72.
Als ik mijn internetverbinding wil delen vanaf het wifi kaartje in mijn laptop dan krijg ik de foutmelding: ".....A LAN connection is already configured with the IP adress that is required for automatic IP adressing...."
Daarnaast heb ik om de 1 of andere vage reden onder het internet-deel-vinkje geen soorten netwerken meer staan (waar je BT Lan kiest).
Wel staat er nu in mijn netwerken een Bluetooth Network.
Wel ben ik een keer op deze manier zo ver gekomen dat er in mijn laptop kwam te staan dat mijn palm zire 72 een "BT Dail up connection" wilde maken. Vage shit voor mij dus
Dan zijn er nog die programmaatjes als SoftickPPP en MochaPPP, die kan ik nog wel installeren op xp (doh), maar als ik ze opstart raak ik echter in paniek.. Wat moet je hier in godsnaam mee??? Ik heb overal gezocht naar tutorials en kom wel wat tegen, maar dan zijn het vaak artikelen van een stuk ouder en gebaseerd rond palm 3 ergens.
Ik heb geen SP2 op mijn laptop geinstaleerd en gebruik een Sitecom CN-500 BT USB dongle, met de nieuwste drivers.
BT stinkt toch (imo) als je je comp aanzet en dat het zomaar niet meer werkt??
Ik hoop echt dat het me gaat lukken, anders heb ik het echt gehad met palm. De service (bij defecten e.d) van Palm ben ik namelijk ook niet over te spreken...