[msn messenger] mp3 naam als nick

Pagina: 1
Acties:

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:41

steveman

Comfortabel ten onder

Topicstarter
zucht,

na vele progjes tevergeefs geprobeerd te hebben vraag ik het hier maar eens.

Ik ben op zoek naar een plugin voor winamp, of msn maakt me weinig uit, die achter m'n msn naam het huidig spelende nummer in winamp plakt.

Er zijn veel van die progjes, maar die zijn dan weer voor winamp 2.x of oude msn versies :(

Weet iemand er eentje die werkt met de huidige versies van die programma's?

offtopic:
Ik weet het, msn = bah, maar wel lekker compatible met iedereen in m'n lijst ;)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Verwijderd

Ik zou ook wel zoiets vinden, maar denk dat iemand dat zelf moet scripten. Ik zoek er al zoveel jaar naar, maar wordt niet ondersteund in de nieuwste MSN.

Nu maar hopen dat iemand hier een antwoord voor heeft O-)

Verwijderd

dMSN kon dat, als ik me goed herinner

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Topicstarter
http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=121315

via via via een msnplus pagina hetvolgende gevonden!

nog even prutsen met de preciese masks enzo, maar de naam verandert al!

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• cryforhelp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:29
is (!WAT) in je nick zetten met messengerplus geen mogelijkheid?
ff testen nu...
absoluut niet dus

offtopic:
ALLLEEEEEJ EURRRROOOSSSS!!!! onze sjaars hebben jullie geowned >:)

[ Voor 42% gewijzigd door cryforhelp op 01-12-2004 00:55 ]

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Je moet het zelf weten hoor, maar denk je niet dat je contacts dit uitermate irritant gaan vinden? :o

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Topicstarter
Tja ik heb iemand in m'n lijst staan die het ook heeft (dat progje werkte bij mij niet .. was ook een ellende met openende vensters ed) Maar ik vind het wel grappig, kom je nog eens achter interessante muziek :)

En ook: in het kader van Steveman zoekt Stevevrouw is het ook niet geheel onverdienstelijk ;) "Steveman wat heb je toch een goede smaak!...."

offtopic:
Tja... beetje jammer dat het geen 8 was in het Lustrumjaar... maar EJZ 2005 is hem helemaal! ;)

[ Voor 20% gewijzigd door steveman op 01-12-2004 00:59 ]

Verwijderd

Even bij MSNplus! bij voorkeuren de plugin aanzetten.

Afbeeldingslocatie: http://msgplus.mybboard.com/attachment.php?pid=328783

Relaxed zou ik zeggen :9

Verwijderd

Ik heb dat proggie eens gehad was addon van msnplus maar dat was al 1,5 jaar geleden. Toen kwam er een msn update er werkt het niet meer.
Misschien dat ondertussen proggie ook weer geupdate is.

Verwijderd

ja, kan met dmsn plus....

dit is hun nieuwe naam en website (ps, heb zelf ook winamp nummer in mijn msn naam staan, dus weet 100% cker dat het werkt)

code:
1
www.mercury.to

• Drawer
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Geinstalled, alleen nu loopt MSN vast :'( zelfs al als ik aanmeld :?
Wordt opnieuw installeren dan maar :P

• StickyPoundeZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-12-2023
MessengerDiscovery(.com) is een uitgebreid programma, met ook die functie erin. werkt hier met winamp 5, helaas nog niet met msn 7, maar wel prima met 6. Ze zijn bezig met support voor v3...

Everything is possible, until it's not.

Verwijderd

Vind het programma fijn werken, alleen heb ik liever, dat de filename erin komt te staan. Dus ook de Releasegroups.

Dus zo: 211-phil_collins_-_my_girl_(live)-twc.mp3

Ipv: phil collins - my girl (live)

Iemand een idee hoe dat kan. Overigens blijft hij bij streamen hangen en sommige andere nummers. Dan moet je Winamp even afsluiten en MSN opnieuw starten. Das wel jammer, maargoed :)

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 23:05

pasta

Ondertitel

Xenation: Je kunt 2 dingen doen, of je past de output van je Winamp aan; of je sloopt gewoon alle tags uit je mp3tjes. Het tweede moet wel mogelijk zijn met een programma zoals Tag & Rename. Het eerste is mogelijk in Winamp zelf, je moet dan naar Preferences gaan en vervolgens naar Titles.

Daar heb je een optie voor Advanced Title Formatting. $filepart(x) & $fileext(x) geven bijvoorbeeld wat jij wil. :)

Signature

Verwijderd

Zo heb ik het ingevuld:
code:
1
$filepart(%filename%)

Nu werkt het gewoon perfect en zónder extensie B)

Alleen blijft het programma bij sommige liederen ;) hangen. Dat hangt MSN, worden mijn gesprek vensters wit. Als ik dan msn opnieuw opstart doet hij het 10 sec goed, maar daarna (refreshrate=10sec) hangt hij weer. Dan gaat de plugin dus zoeken welk nummer ik in winamp draai. Weer zo'n "foutief" nummer.

Iemand een idee hoe je dit kan oplossen, of een nieuwe versie of iets dergelijks :? Hij doet het maar bij een paar nummer maar is nogal irritant als je aan het chatten bent en MSN hangt ineens :(

Verwijderd

pasta schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 21:31:
...of je sloopt gewoon alle tags uit je mp3tjes. Het tweede moet wel mogelijk zijn met een programma zoals Tag & Rename...
Waarom zou je in godsnaam je tags willen slopen? |:( 8)7

Verwijderd

Respect tot de ReleaseGroups :*)

Verwijderd

Bij mij hang hij de laatste tijd steeds vaker. Heb op deze site gekeken en zie nog steeds geen update staan.

Het is heel vaag, sommige nummers doet hij wel en andere weer niet :/ Iemand een idee waar dit aan ligt, want met vinyls geladen in winamp verandert hij nogal vaak van nummer, dus blijft MSN vaker hangen. Telkens opnieuw opstarten begint irritant te worden.

Krijg ook die kerel zijn email niet gevonden.
Pagina: 1