Steam "friends toevoegen"

Pagina: 1
Acties:

• harryvos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-11 23:00
Ik heb het probleem dat ik geen friends kan toevoegen, nu heb ik al wel poorten opgezet in mijn router UDP 1200 en UDP 27007.
Maar ik krijg het niet voor elkaar wil ik nu iemand toevoegen per email adres vind ie gewoon niks, username vind ie wel maar dan gebeurd er vervolgens helemaal niks. En het inloggen geeft ook al heel veel problemen, gaat 9 van de 10 keer gewoon niet.

Weet iemand misschien wat ik fout doe, of wat het probleem kan zijn.
want ik wil graag iemand toevoegen.

Grtz Harryvos

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Je bent niet de enige met het probleem... ik heb er ook last van...

Volgens mij is het een serverside probleem van valve/steam, dus je kan weinig meer doen dan wachten totdat het gefixt wordt...

• harryvos
bedankt voor je reactie, dan wacht ik het gewoon even af totdat het gefixed is.

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:17

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

kheb ook problemen met het friends gebeuren,

net terwijl ik met een vriend van mij aan de telefoon hing probeerde ik hemte adden via steam, vul zijn usernmae in, ik vindt hem ik kan hem adden en krijg het bericht dat de autorisatie verzonden is en hij staat idd onder öffline" in mijn lijst.... hij kreeg echter geen bericht binnen om toestemming te geven.

Hij kon mij ook vinden en adden maar ik kreeg ook geen bericht binnen om toestemming te geven

ik heb overigens geen specifieke udp poorten op mijn router open gezet... kan het daar aan liggen?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• harryvos
geen idee waar het aan ligt, wat je wel kan doen is Xfire installeren en zie daar het forum voor verdere instructies.

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-11 23:03
Je kan beter xfire of iets dergelijks gebruiken. Dat friends is of 50% van de tijd down, of wordt het niet ververst, of klopt gewoon niet, of (vul hier iets in, grote kans dat het een known bug is.)

Steam

Pagina: 1