P133 als Dedicated Server

Pagina: 1
Acties:

• Boeie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-02 22:46
nou kreeg ik een vraagje van een vriend van mij, wanneer ze rechtstreeks met mij via inet bijvoorbeeld kunnen quaken of counterstriken...:P

(red alert/ut/gta/gta2 mischien ook wel);)
Nou heb ik dus voor het internet delen hier een p133 met 32mbram en 1,2gb hd draaien (winroute 4.1lite), zou ik hier een dedicated server (oid)
op kunnen draaien of zouden ze op een andere manier op een andere pc in het netwerk (mijn pIII 600 draait alles wel)kunnen connecten:?

is die p133 te traag voor zo'n dedicated server (hij zal wel hoogstens 1 game per keer draaien met max 6 mensen erin?

Zou het wel kunnen dat ze dan connecten naar mijn P600?

Verwijderd

Das veel te traag
zeker voor UT

ik denk dat ie met 2 man al moeite krijgt.

Een te langzame server is echt 1 van de grootste vloeken in UT. Je ping is prima, je packetloss is 0% en toch lagt et (zoals vaak op de Gamepoint servers) ligt vaak aan een te langzame PC.

Dus voor UT is et echt te langzaam denk ik

Red alert zou ie wel moeten trekken

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:55

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

dedicated server met een p133 voor UT werkt prima, althans bij mij... 64mb in mijn geval dan.... maar geen problemen qua snelheid met 6 personen...
<edit> was een p166 trouwens, maar da scheelt nix, anders zet je um op 166
</edit>

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Mijn P133 (32MB en Win98) trok een UT dedicated server met 3 mensen en 8 bots met gemak.. Ligt natuurlijk veel aan je verbinding..
Ik denk dat je ze zeker wel kan draaien, maar niet tegelijk :P

alleen weet ik niet of er dedicated GTA servers bestaan :)

• Boeie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-02 22:46
ow foutje dat van die dedicated gta server bedoelde ik dus niet....

maar mijn eigenlijke vraag is, hoe kunnen ze mij bereiken (owh nee niet weer zo'n newbie...:))