InstanOn op mijn laptop, hoe laat ik het werken ?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michielvz
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-07 13:21
Beste tweakers,

Ik heb een laptop gekocht (jewel alpha 2500) met instant on. Kheb geen gebruiksaanwijzing, wel een cd'tje wat zegt Intervideo InstantOn. Er staat geen setup bestandje of iets op. Heb gheen flauw idee hoe ik deze functie aan de praat moet krijgen. Op internet is er ook nergens een beschrijving voor te vinden. Iemand die weet hoe dit werkt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:11

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Volgens mij is het de bedoeling dat je opstart van die CD :) (Te zeggen aan het feit dat er geen setupbestanden opstaan. )

[edit]
Wel grappig dat ik als enige hier zonder de daadwerkelijke laptop wel iedereen die z'n laptop al heeft zit te helpen. :P

Meer info: http://www.intervideo.com/jsp/Technology.jsp?mode=instanton

[ Voor 16% gewijzigd door --MeAngry-- op 01-12-2004 13:19 ]

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michielvz
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-07 13:21
--MeAngry-- schreef op woensdag 01 december 2004 @ 13:16:
Volgens mij is het de bedoeling dat je opstart van die CD :) (Te zeggen aan het feit dat er geen setupbestanden opstaan. )

[edit]
Wel grappig dat ik als enige hier zonder de daadwerkelijke laptop wel iedereen die z'n laptop al heeft zit te helpen. :P

Meer info: http://www.intervideo.com/jsp/Technology.jsp?mode=instanton
Ik hem opgestart met cd-rom. Ik selecteer de taal (engels of nederlands beide geprobeerd) en krig de volgende error:

Installation error: There are some errors occurred during installation. Probably due to incorrect sytem ID or Insufficient HDD Space.

Weet iemand waar dit door komt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130909

Ik heb hetzelfde probleem ondervonden. :?

Ook de fout melding met het opstarten van de cd. Ik heb wel een aparte partitie aangemaakt van 550mb. Deze is noodzakelijk omdat instant-on op een linuxpartitie moet worden geïnstalleerd.

Hoop dat iemand een oplossing weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:11

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Zover ik de handleiding gelezen heb is het de bedoeling dat je 1 primaire partitie voor Windows maakt en aan het eind van de schijf, nog 1 primaire partitie, ongeformatteerd van 600MB voor die linux-distributie. Let goed op dus dat ze allebei primair zijn, want dat maakt uit in partitienummering onder Linux! :)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thanks! _/-\o_

Ik had de handleiding ook gelezen en daarin stond dat er een partitie van 550mb nodig was. Heb net een partitie van 600mb aangemaakt en loopt als een trein. :*)

Nog even de toetscombinaties voor de bediening nakijken en ik kan m'n dvdtjes kijken. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paoloA
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-07 09:54
hallo mensen,

ik heb hetzelfde gedaan, maar moet je ook niet MP3 kunnen afspelen onder instantOn?
Ik krijg dit dus echt niet voor elkaar? Tips??
greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paoloA
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-07 09:54
sterker nog: kan een van jullie mij aub uitleggen hoe ik zo;n partitie maak want ik ben een ontzettende unknow-how op dat gebied. Ik weet het: HURT ME!
Maar goed, een duidelijk handleidingkje zou fijn zijn!
thx in advance

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Partitie aanmaken in winXp: B)

Ga naar: Start, Configuratiescherm, Prestaties en Onderhoud, Systeembeheer.
Dubbelklik op Computerbeheer en kies Schijfbeheer.

Dan is het te hopen dat je nog ongebruikte schrijfruimte heb om een nieuwe partitie aan te maken. Je kunt in XP namelijk niet een partitie inkrimpen om die ruimte her te gebruiken.

Ik zelf had een lege partitie van 30gb die heb ik verwijderd en daarna een primaire partitie aangemaakt van 600m. zonder driveletter en ongeformateerd. Rechtermuisknop gebruiken dan kom je d'r wel uit.

Tot zover dit beknopte stappenplan. Succes :)

MP3 heb ik nog niet geprobeerd.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 130909 op 07-12-2004 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41002

Deze problemen heb ik ook allemaal gehad, maar ik heb nu een andere leuk probleem. Ik kan de notebook aanzetten met de instant-on knop maar hij gaat wel aan, dan gaat hij laden, dan komt er een knipperend _ in beeld en dan gaat hij weer uit.

Beetje vaag, maar heb er geen oplossing voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140014

Is het ook mogelijk om instant on te starten via de remote control? En TV kijken is dat ook mogelijk in de Instant On modus?
Pagina: 1