Toon posts:

Amd athlon +3200 sock 939 -- Amd Athlon +3400 sock 754

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo..

Ik ben van plan om een nieuw systeem aan te schaffen..

Het wordt een:

1 gb Intern geheugen
160 gb
XFX geforce 6800 LE

dan zit ik te twijfelen tussen een Amd athlon +3200 sock 939 en een Amd Athlon +3400 sock 754 processor...

De +3400 is er namelijk niet in een sock 939.. en de +3500 is weer meteen stukje duurder..

Wat is eigenlijk het grote verschil in beide..( uit de reviews is me dat niet precies duidelijk geworden) en voor welke zouden jullie kiezen de 3400 op 754 of de 3200 op een 939. Daarbij wil ik erbij zeggen dat ik niet van plan ben om in de toekomst te upgraden (als dat het verschil zou zijn).

En wat is bij de sock 939 een goed moederbord...

Groeten Bob

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-07 15:17

Ray

als ik me niet vergis is er deze week al een topic geweest met precies deze vraag. kijk even in de search :) ik heb hem namelijk uitvoerig gelezen omdat ik wellicht verkeerd voorgelicht ben door de compjoeter toko (ze hebben mijn s754 verkocht als dual channel mem)

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Als je toch niet gaat upgraden is het simpel, de goedkoopste configuratie kiezen. Het beetje snelheidsverschil merk je niets of nauwelijks. :)

Verder dezelfde opmerking als in je vorige topic. Een Tweaker kan prima zelf zijn/haar hardware uitzoeken op basis van specs, reviews, ervaringen, probleemgevallen, etc. Kijk eens in de FAQ van dit subforum hoe je dat moet doen.

offtopic:
Vergeet het groeten en gedag zeggen, tweakers groeten elkaar overal altijd automatisch al.

ARME AOW’er

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Socket 754 is single channel, socket 939 is dual channel memory. Dus snellere toegang tot je geheugen. That's it. En 939 heeft (ws) een langere levensduur. 754 gaat er einde 2005 al weer uit.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:00

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Wat was onduidelijk aan de sluitmessage in je vorige topic over dit onderwerp :?

Nieuwe comp. Videokaart/ processor!

GoT is geen helpdesk, we vragen dat je eerst zelf op zoek gaat. Alle vragen die je hier in de topicstart telt zijn al meermaals op GoT voorbij gekomen en zeker als het So754/So939 betreft uitentreuren in reviews behandeld

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.