Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om de iPAQ 4150 te kopen, want ik lees hier en daar dat het een goed ding is.

Mij gaat het om de BlueTooth en Wi-Fi en een goede processor voor TomTom 3.

Wat mij alleen een beetje tegen houd is dat ik heb gelezen in de review van Pocket PC-club (http://www.pocketpc-club.nl/content.php?id=2200) dat het scherm gelig kan zijn.

Mijn vraag is zijn er mensen die hiermee ervaring hebben, in hoeverre is het irritant en wanneer zie je het??

Andere vraag is: wat zijn de alternatieven voor de iPAQ 4150 in ongeveer dezelfde prijsklasse (400 euro)?

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Valt allemaal best mee, ik heb er zelf ook ééntje en het is alleen maar onder een bepaalde hoek als je hem heeeel erg schuin houd. Voor de rest zou ik me daar niet zo druk over maken, het is een perfecte IPAQ
Mij gaat het om de BlueTooth en Wi-Fi en een goede processor voor TT3.
Als je WIFI wilt hebben met WPA ondersteuning moet je ROM versie 1.10 hebben (misschien dat die nu standaard uitgeleverd worden, anders moet je een ROM update uitvoeren, die wel tricky kan zijn)

Met een andere ROM versie kan je alleen WEP encryptie gebruiken

[ Voor 49% gewijzigd door Gunner op 30-11-2004 22:59 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-11 23:14
Ik heb ook zon model met een gelig scherm, maar het valt mee hoor :)
Zeker als je er gewoon recht op kijkt :)

Je moet hem gewoon niet te schuin houden :)

Verwijderd

Topicstarter
Maar wat is niet te schuin??
Net onder de perfecte hoek of dat je bijna tegen de onderkant aan kijkt?

Er is wel, in de review die ik in mijn vorige post staat, wel een foto ervan. Maar dat is A in het donker en B is de hoek niet zo duidelijk te zien.
Dus heb je er overdag wel of geen last van??

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Je moet hem dan echt zo houden dat er niet meer mee te werken is, dus het zal je in het dagelijks gebruik niet opvallen.
Net onder de perfecte hoek of dat je bijna tegen de onderkant aan kijkt?
Ja, in feite zie je het pas als je zeg maar naar de oplaad connector aan de onderkant gaat kijken

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-11 23:14
Gunner schreef op woensdag 01 december 2004 @ 12:53:
Je moet hem dan echt zo houden dat er niet meer mee te werken is, dus het zal je in het dagelijks gebruik niet opvallen.

[...]

Ja, in feite zie je het pas als je zeg maar naar de oplaad connector aan de onderkant gaat kijken
Idd, en dat het beeld er standaard dan ook een tikke geliger is ben ik al lang aan gewend :) (je ziet het soms een klein beetje in notes bv :))

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Het is gewoon een briljante IPAQ !

Afbeeldingslocatie: http://www.peterverhagen.nl/smilies/cheer.gif ipaq 4150 Afbeeldingslocatie: http://www.peterverhagen.nl/smilies/cheer.gif

Verwijderd

Topicstarter
Dus je hebt er geen last van in de auto met TT3??
Als de plaats midden op het dashboard is?

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Nee je hebt er absoluut geen last van met TT3, ook al ben ik wel benieuwd waarom je het in het midden van het dashboard wil plaatsen? Lijkt me niet echt veilig.

Zoals ook door RS_003 en myself gezegt; het valt alleen op als je hem in een heeeele schuine hoek vanaf de onderkant bekijkt. Anders niet.

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05:42

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

Ik heb de iPAQ 4350 (de 4150 met een vast toetsenboard) en deze heeft ook in een bepaalde hoek een geel-achtig scherm. Hoe je hem ook vasthoudt: het scherm blijft duidelijk afleesbaar. Gelig of niet.
Dus je kan hem gerust gebruiken in de auto met TT3 in het midden van je dashboard. :)

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Verwijderd

Topicstarter
Gunner schreef op donderdag 02 december 2004 @ 11:47:
Nee je hebt er absoluut geen last van met TT3, ook al ben ik wel benieuwd waarom je het in het midden van het dashboard wil plaatsen? Lijkt me niet echt veilig.
Daar heb ik de ruimte. Hij komt staand achter het voorruit en ik wil het niet in mijn gezichtsveld hebben als ik aan het rijden ben.

• john_bruin
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-05-2021
Ik gebruik mijn 4150 ook als navigatiesysteem in het midden van mijn raam met een bluetooth GPS en ik vind de opmerking van het gelige scherm nergens op slaan. Het scherm is juist erg mooi en helder.
WiFi werkt ook erg fijn.
Het apparaat slaat weleens op tilt na het gebruik van TomTom en/of WiFi, maar een reset met het pennetje lost dat prima en snel op. De ROM update schijnt deze problemen ook te verminderen.

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

John_Bruin schreef op donderdag 02 december 2004 @ 16:15:
Ik gebruik mijn 4150 ook als navigatiesysteem in het midden van mijn raam met een bluetooth GPS en ik vind de opmerking van het gelige scherm nergens op slaan. Het scherm is juist erg mooi en helder.
De opmerking van het gelige scherm slaat wel degelijk ergens op want het is er zeker wel, echter onder een haast onmogelijke hoek, en niet bij dagelijks/navigatie gebruik

Pagina: 1