Audigy2 is niet meer te installeren

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• skullsplitter
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-07 13:04

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Topicstarter
Ik word er helemaal moedeloos van. Sinds de re-instal alleen de onboard gebruikt, echter wil ik nu mijn audigy2 weer gewoon gaan gebruiken, echter wil geen enkel driver pakketje het ding nog installeren, omdat windows er fijn een MPU-401 compatible apparaat van gemaakt heeft, en ik nu dus op geen ENKELE manier nog mijn Audigy kan installeren, laat staan gebruiken... Iemand raad?

WinXP + SP2
verder alles nieuw en schoon, nergens mee gekloot...

www.avpnews.com

• Passievrucht
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-07 22:06

Passievrucht

swarma

ff de oboared geludiskaart in windows disablen herstarten in de bios uitschakelen en installeren die meuk

Steam id is passievrucht \\ Xbox Live GT: Meneer Passievrucht

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Topicstarter
Net gedaan, meerder malen, verschillende combi's, geen resultaat, ik begin dit weekend wel ergens een keer opnieuw, dan maar de pijnlijke manier (alle zooi nogmaals opnieuw installeren :{

www.avpnews.com

Verwijderd

Zorg ervoor dat er je in het apparaatbeheer alles dat me de audigy te maken heeft verwijderd. Reboot en probeer de audigy met de nieuwste driver te installeren. Je geeft ook geen foutmeldingen of zo, dat maakt het niet makkelijker om een goede oplossing te zoeken. Maar we proberen natuurlijk wel 8)

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Topicstarter
er is simpelweg geen foutmelding, geen onbekend apparaat, geen opvallend iets. Dat isset stomme eraan: er zit an sich niet veel in de weg. Morgen even spullen eraf trekken en opnieuw beginnen, helaas...

www.avpnews.com

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Je kan proberen in de SafeMode (F8 indrukken bij het opstarten) alle geluidsapparaten te verwijderen en daarna te herstarten. Windows vraagt vanzelf wel om de drivers.
Misschien dat wat achtergebleven spullen wat problemen veroorzaken.

Check misschien ook of de Audigy een conflict heeft met een ander apparaat.
Je kan gewoon je onboard geluidskaart dan beter helemaal uitzetten. Dan heb je er helemaal geen last van tijdens het installeren. :)

Senile! Senile Oekaki

• berndgeurts
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-07 21:57
Wat je kan doen; als windows drivers gaat zoeken voor het apparaat zelf een lokatie aangeven waar deze gevonden moeten worden, daarvoor heb je natuurlijk dan de nieuwste drivers al gedownload van www.soundblaster.com en al uitgepakt en wel ergens op een presenteer blaadje gezet. Meestal pakt ie m dan wel

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 31-07 18:01

Shunt

Boe

geluids kaart er uit halen rebooten. geluidskaart in een ander pci slot trug zetten en weer booten. en dan zal hij als het goed is weer normaal ge instaleerd kunnen worden.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Topicstarter
Shunt schreef op woensdag 01 december 2004 @ 10:59:
geluids kaart er uit halen rebooten. geluidskaart in een ander pci slot trug zetten en weer booten. en dan zal hij als het goed is weer normaal ge instaleerd kunnen worden.
Mijn laatste optie, en anders wordt het echt total format :')

www.avpnews.com

Pagina: 1