Ik heb een back to back configuratie met 2 isa2004 servers met private ip-adressen in de dmz. Ik kan mijn webserver vanaf een externe locatie bereiken. Ik kan websites vanuit de dmz bereiken. Maar het probleem is dat ik niet kan internetten vanaf mijn interne netwerk (wel op ip-adres maar niet op domeinnaam). Dit is ongetwijfeld een DNS probleem. Ik heb een domeincontroller geinstalleerd in het interne netwerk. Wat en hoe moet ik het configureren om internetverbinding op domeinnaam vanaf m'n interne netwerk te krijgen?
Wat heb je allemaal al geprobeerd? Wat zijn de fouten? Kan je wel pingen bijvoorbeeld?
Wat zegt de MS support site over deze errors? Wat heb je met google of de GoT search kunnen vinden?
Lees sys:/tweakers/net/PNS/readme.txt even door, we verwachten hier op GoT namelijk dat je zelf eerst het een en ander probeert voordat je een topic opent, en al helemaal in Professional Networking & Servers. Zie dat je hier ook nieuw bent. Zou je Registratievoorwaarden en faq en Algemene gedragsregels (Netiquette) nog even door willen lezen?
Wat zegt de MS support site over deze errors? Wat heb je met google of de GoT search kunnen vinden?
Lees sys:/tweakers/net/PNS/readme.txt even door, we verwachten hier op GoT namelijk dat je zelf eerst het een en ander probeert voordat je een topic opent, en al helemaal in Professional Networking & Servers. Zie dat je hier ook nieuw bent. Zou je Registratievoorwaarden en faq en Algemene gedragsregels (Netiquette) nog even door willen lezen?
Dit topic is gesloten.
![]()