Toon posts:

Barebone met Hi-fi Look (oa. MSI 400)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben reeds geruime tijd op zoek naar een barebone die mij aanstaat. Mijn keuze gaat uit naar een Hifi-look kastje. In het gamma van MSI vond ik de barebone-reeks MEGA terug. Qua looks vind ik enkel de MSI 400 (http://www.msi.com.tw/pro...ro_slm_detail.php?UID=552) aantrekkelijk (effen grijsachtig aluminum, past best bij mijn tv-meubel). De andere uit de reeks (de 865 en 180, zwart) niet.

3 vragen:
(1) Nu weet ik dat de geluidsproductie van de meeste barebones niet altijd goed scoort bij reviews. Graag had ik dan ook geweten of iemand ervaring heeft met de noise dat de Mega 400 maakt... Ik ben reeds -vruchteloos- op zoek geweest naar een review over deze specifieke kast.

(2) Bestaan er andere barebones (ook geen gevonden na zoekwerk), ook zilverkleurig die een hifi-look hebben én een lcd-schermpje waar je de tracks kunt volgen? Ik stel deze vraag omdat de MSI mega 400 ondertussen al een tijdje uit is en daardoor al ietwat verouderd is (zie specs)

alvast dank voor de info.

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-02 20:20
Ik weet niet of je veel aan deze reply hebt, maar de Asus T2-P deluxe is ERG stil, maar voldoet niet helemaal aan je look en display...

Het is dus even goed kijken naar de geluidsproductie.

• ReLight
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-02 20:42

ReLight

echo("What Now ? !")

Wij hebben hier de MSI Mega 651 staan in de woonkamer (naast lcd tv-monitor)
Deze is zilver, en heeft alles wat jij wilde enkel deze is al ouder. Ik heb hem zelf ook 2e hands gekocht.
http://www.msi.com.tw/pro...detail.php?UID=431&kind=4

Erg tevreden over. Na het laden van het OS/Bios trimt de fan naar beneden, en bij normaal kamer geluid hoor je er nauwelijks iets van. Hij staat bij ons dan ook echt bovenop de tv meubel, en niet eens in een meubel kast of zo.
Een stille harddisk is trouwens net zo belangrijk hierbij.

Mijn zoon & dochter zijn de toekomst, de rest is tijdsvermaak. Home assistant & & Nibe S2125-12/SMO-S40, RMU-s40 & Tado - Volvo C40 ER, SE

Verwijderd

Topicstarter
Relight,

Just curious:

Wat zit er qua hardware onderdelen in jouw 856?

Verwijderd

Topicstarter
ik bedoel 651.... 8)7

• ReLight

ReLight

echo("What Now ? !")

De barebone onderdelen (geen tv kaart, die heb ik door verkocht)
512 DDR Mem
160 GB Seagate IDE disk
NEC 1300A dvd RW
NVIDEA 64Mb GForce-2 4x AGP
PCI Sweex Wifi 11b kaart.

Win XP pro samen met LCD 23" tv op 1024x786 (goed leesbaar vanaf de bank)

Mijn zoon & dochter zijn de toekomst, de rest is tijdsvermaak. Home assistant & & Nibe S2125-12/SMO-S40, RMU-s40 & Tado - Volvo C40 ER, SE

• computergenie
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 04-01 15:43
Ben zelf een beetje verlieft op deze de LC03 van Silverstone.(silverstonetek.com), deze heeft een hifi look en een info scherm dat door mce wordt ondersteund.

Ik gebruik nu nog een barebone van shuttle, zijn ook heel mooi en klein , maar hebben geen hifi look. Maar wil binnenkort overstappen een op barebone van silverstone, juist vanwege de hifi look.

• ReLight

ReLight

echo("What Now ? !")

Ja ze zijn wel mooi, en veel mensen bij ons over de vloer hebben eerst geen idee dat het een pc is, die denken aan een mini stereo, aangezien de rest van ons spul achter een deur zit :)

Enkel hebben we nu wel eens dat de 1 tv wil kijken, en de ander eff op een forum of website wil lezen. .. zucht...wat een luxe probleem :X
Lang leven Picture in Picture :)

• wezep
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-02 10:12
razorhead schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 22:15:
Ik weet niet of je veel aan deze reply hebt, maar de Asus T2-P deluxe is ERG stil, maar voldoet niet helemaal aan je look en display...

Het is dus even goed kijken naar de geluidsproductie.
Leuk om dit te lezen.
Heb je deze barebone zelf?
Hier wordt namelijk het tegenovergestelde beweerd: Asus T2-P barebone met PIV 3,2Ghz: warm?
Pagina: 1