Wanadoo reageert niet

Pagina: 1
Acties:

• Rocketman
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-02 11:59
Bijna een jaar heb ik nu een Wanadoo Lite verbinding die mij op zich goed bevalt. Ongeveer 10 dagen geleden kon ik niet meer gebruik maken van mijn 4 emailadressen. Een telefoontje met de helpdesk leverde het volgende verhaal op:
Men had per abuis mijn emailaccount opgezegd, en mij werd geadviseerd om hierover per brief en per fax melding van te maken en tevens een verzoek te doen om mijn account te heractiveren. (fax 0205355999)
Ik heb dit meteen gedaan en heb daarna geen enkele reactie ontvangen van de firma Wanadoo. Vervolgens heb ik ze nog 4 keer per fax en nog steeds in vriendelijke bewoordingen verzocht om in ieder geval te reageren op mijn klacht. Nog steeds geen teken van leven, en ik heb mijn rekeningen toch altijd stipt op tijd betaald.
De helpdeskmedewerkers kunnen niets doen en verder is er geen aanspreekpunt bij Wanadoo.
Weten jullie misschien een ander telefoonnummer of adres waar ik mijn verhaal kwijt kan? Wie heeft het nummer en/of adres van de directie?
Zo langzamerhand raakt mijn geduld op en vind ik de houding van Wanadoo ronduit onbeschoft.

Groet, Donkeyman

Verwijderd

Wat het beste werkt is naar een computerwinkel die dealer is van wanadoo. Probeer of je via hun sales manager iets kunt regelen. Uiteraard is het niet onlogisch als het pc bedrijf daar ook iets voor wilt hebben, maar het gaan iig sneller dan de helpdesk mensen die verder niet veel meer kunnen regelen dan ergens notitie van maken en hopen dat iemand het oplost.
Succes!

• Rocketman
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-02 11:59
Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 22:09:
Wat het beste werkt is naar een computerwinkel die dealer is van wanadoo. Probeer of je via hun sales manager iets kunt regelen. Uiteraard is het niet onlogisch als het pc bedrijf daar ook iets voor wilt hebben, maar het gaan iig sneller dan de helpdesk mensen die verder niet veel meer kunnen regelen dan ergens notitie van maken en hopen dat iemand het oplost.
Succes!
Dank je voor de tip, maar ik wil eerst maar eens mijn gram kwijt bij de directie. Het is toch absurd dat je op deze beroerde manier behandeld wordt?

Groet, Donkeyman

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Opzich moet het niet moeilijk zijn voor een ISP om zo iets te fixen lijkt me.

Ze vragen je al om naast telefonisch het ook per fax te melden (in welke tijd leven ze?), daar voldoe je netjes aan. En vervolgens gebeurt er niets.....

Blijven sturen zou ik doen ;)

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Verwijderd

Telefonisch moet voldoende zijn (0900-0156).

De administratie die je aan de lijn krijgt kan dit zelf niet fixen. Ze moeten een case aanmaken voor de afdeling die dit werkelijk in orde brengt. Bel anders een keer, en vraag de medewerker of er een case is aangemaakt en wat de status hiervan is. Zo weet je iig dat de zaak in behandeling is genomen.