Toon posts:

Bulletproof data socket error

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een ftpje met bulletproof..
Maar als een vriend van me in wil loggen dan krijgt hij data socket error.

Hij ziet oo kgeen mappen.

Ik heb veel op google gezocht en op GoT

Maar ik zie er niets over :S

kunnen jullie me helpen?

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Lijkt me sterk dat je veel hebt gezocht en niets hebt gevonden want dit gewoon is het al-oude passive/active mode probleem waar je tegenaan loopt. Het kan misgaan om 2 redenen:
- Die vriend van je gebruikt Passive FTP mode terwijl jij dat niet in je FTP server hebt ingesteld; jij moet dus ook poortjes op je router openzetten
- Die vriend van je zit achter een router en gebruikt Active mode (en heeft zijn eigen spulletjes niet op orde want voor Active mode moet je als client zijnde ook extra poorten openzetten op de router).

Ik vrees dat je topic geen lang leven beschoren is, maar ik hoop dat je hier weer een stapje verder door komt :)

Wees consequent, maar niet altijd

Verwijderd

@TS

op google had je via zoeken op bulletFTP gewoon de site gekregen en als je daar naar de FAQ ging/gaat vind je het
http://www.digitalcandle.net/cfaq/index.php?catid=3

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
De informatie die je zoekt had je door [google=data socket error bulletproof] makkelijk kunnen vinden :) Ook opp de website staat deze uitgebreid beschreven. We verwachten hier op GoT dat je zelf enige inzet toont en uitgebreid uitlegt wat je allemaal al geprobeerd hebt. Zou je hierover Software Algemeen: Beleid nog even aandachtig door willen lezen ? Ik sluit nu je topic.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.