Toon posts:

Win Xp 33.2 GB?????

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hey,

Ik was bezig met een installatie die op het laats vast liep, nog een paar keer geprobeerd te installeren en dat lukte niet. Nu hertsarte ik mijn computer en die deed een schrijfcontrole van een paar uur :?

Nu kwam ik tot de ontdekking dat windows XP na de schrijfcontrole 33,2 GB groot is geworden !!!!! Ik zie wel een verband tussen de controle en de toegenomen ruimte . Heeft iemand een idee hoe of wat je meot verwijderen om weer een normale grootte van windows xp te krijgen???

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:43
Ik neem aan dat je bezig was om Windows XP te installeren?
Zo ja, kun je even je Harde-Schijf formatteren en dan gewoon Windows XP opnieuw proberen te installeren. Lijkt mij ;)

Verwijderd

Topicstarter
Sorry vergeten te vermelden, ik was directx9 aan het installeren

• NomadTitan
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 08:20
gewoon even opnieuw installeren :)

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:43
Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 21:21:
Sorry vergeten te vermelden, ik was directx9 aan het installeren
Wat was de reden dat DirectX ophield met installeren?
Ik neem aan dat je een foutmelding kreeg?

[ Voor 41% gewijzigd door Yonix op 30-11-2004 21:24 ]

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:35

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 21:18:
Ik was bezig met een installatie die op het laats vast liep, nog een paar keer geprobeerd te installeren en dat lukte niet. Nu hertsarte ik mijn computer en die deed een schrijfcontrole van een paar uur :?
Bij een grote HD kan dat best een paar uur duren. Maar goed, je hebt niet vermeld wat voor HD je hebt, dus dan wordt verder beredeneren lastig ;)
Nu kwam ik tot de ontdekking dat windows XP na de schrijfcontrole 33,2 GB groot is geworden !!!!! Ik zie wel een verband tussen de controle en de toegenomen ruimte .
Vertel, want ik zie het verband niet :P.
Heeft iemand een idee hoe of wat je meot verwijderen om weer een normale grootte van windows xp te krijgen???
Normale grote van je HD bedoel je denk ik ;). Denk dat niemand dat kan beantwoorden zonder wat info.

- WAT ging er fout tijdens de setup?
- Waar ging het precies fout tijdens de setup?
- Specs van je pc
- Wat was de toestand van je pc voordat je begon met de installatie en daarna, want ik persoonlijk snap het nog steeds niet :)

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-04 22:02

FastBunny

Give it the Works !

Wellicht systeemherstel wat uit zijn proporties is gegroeid?

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik snap helemaal niets van je vraag xbreaker :) Nu is je schijf 33.2 GB groot - hoe groot was hij vroeger dan? 100 GB? 5000 GB?

Verder - ik mis in jouw topic een heleboel punten die wel heel belangrijk zijn in een topic op GoT:
  • Een goede topic titel. Heel veel uitroep tekens in een topic titel zetten betekent eigenlijk al automatisch dat je topic dicht gaat - je hebt namelijk zo'n grote vraag die kunnen wij vast niet beantwoorden. Wat wel weer belangrijk is, is dat je je probleem kort en bondig omschrijft. Dat doe je niet.
  • Een duidelijke probleem omschrijving is die voor simpele zielen als /me te volgen is. Dat lukt mij nu niet, en ook ik zou graag je topic willen begrijpen :)
  • Een overzichtje van wat je zelf al geprobeerd hebt om je probleem op te lossen. Concreter - waar heb je zo al eens op gezocht en wat kwam je dan tegen? Wat heb je verder zelf al geprobeerd? Alllemaal belangrijke punten die ik niet in je topic tegen kom
Ik ga je topic dan ook sluiten - al die vraag tekens in je topic titel doen het hem ;) (oh - en bovenstaande punten ook nog wel een beetje) :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.