Toon posts:

Pc start niet meer op . Waarschijnlijk mobo kapot

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik ben dit weekend naar een lanparty geweest . Alles ging goed etc. etc. . Maar toen opeens sprong mijn pc uit alsof de stroom er werd afgetrokken (ik weet ong. hoe dat geluid is). De pc was niet belast, dus daar zou het niet aan kunnen liggen. Gelukkig waren er mensen die mij een voeding wouden lenen en nog wat andere dingen , maar niks mocht baten . Dus ik denk dat mijn mobo dood is . Normaal hoort er ook een lampje te branden als er pik op staat maar dat doet het ook niet , en het ligt dus ook niet aan het moederbord. Ik heb garantie, dus dat is geen probleem. Maar ik zou graag jullie reactie hierop willen hebben, want het kwam erg onverwacht en op een verkeerd moment :|

Greetz,
Evert

• EvilWhiteDragon
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-08 12:23
klinkt als een voeding die net voor zn dood nog ff snel het moederbord mee nam. Ik betwijfel of je nog garantie daarvoor kunt krijgen. Waarschijnlijk alleen als er geen duidelijke sporen zijn dat dat de reden is. Als je voeding inderdaad dood is kan je bij de fabrikant daarvan garantie proberen te claimen (ook voor je moederbord)

LinkedIn
BlackIntel

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je reactie . Garantie is voor de volledige pc . Dus dat moet dan toch geen probleem zijn? . Hoe zou dit gekomen kunnen zijn?. Of is dit gewoon puur toeval?

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 19:56:
Bedankt voor je reactie . Garantie is voor de volledige pc . Dus dat moet dan toch geen probleem zijn? . Hoe zou dit gekomen kunnen zijn?. Of is dit gewoon puur toeval?
Mwhoa, dat weet je soms toch niet(je kan er naar blijven gissen). Hoe oud was het moederbord? Heb je iets voordat het mobo doorbrandde veranderd aan je configuratie? (daarmee bedoel ik tussen het moment van doorbranden en 2 weken daarvoor) Had je geen rare errors etc?

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Je hebt garantie. Het is zonde van de energie van anderen om te speculeren wat er mis is gegaan.

ARME AOW’er

Verwijderd

Topicstarter
Nee verder geen rare errors gehad . Ik heb ervoor wel counterstrike:source gespeeld en wat andere zware spellen (op lan is het helemaal leuk :) ). Het moederbord was ong. 2 jaar oud en ik heb er laatst nog een twinlight ingezet van revoltec. Dat zou het dus kunnen zijn

-Evert

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Hier kunnen we weinig mee. Neem eens netjes het Beleid van dit subforum door hoe je een "Help, mijn PC doet het niet!" topic behoor te starten :) PMG Beleid. Daarin staat ook o.a. de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter gelinkt, waarmee je een heel eind verder moet kunnen komen.

Het is hier op GoT wel de bedoeling dat je research pleegt eer je een topic opent. Daaronder valt het doornemen van de FAQ en het Beleid van het probleem-gerelateerde subforum. Zie alsook de [faq]registratievoorwaarden[/] en de onderliggende linkjes :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.