Toon posts:

[Word 2003] Plaatje verdwijnt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met mijn word en misschien hebben meer mensen dat.

Het is namelijk zo dat je in word plaatjes in kunt voegen (Invoegen / Figuur / Uit bestand) maar als ik een beetje door mijn documentje heen ga scrollen dan verdwijnen soms de plaatjes helemaal of half of ze gaan strepen. Maar soms laat ie ze wel gewoon zien. De plaatjes staan er nog wel alleen laat ie ze niet helemaal zien. Ik heb het bij meerdere documenten maar ben dit probleem ook al vaker tegengekomen dan alleen op mijn computer.

Ik heb het idee dat het probleem zich (voornamelijk) voordoet als je de indeling van het plaatje op Voor tekst zet. Dus rechtermuisknop plaatje, figuur opmaken, Indeling, en dan daar "Voor tekst" kiezen. En dan gaan scrollen door het document.

Weet iemand wat dit zou kunnen zijn?

Kijk voor een kleine screenshot op: http://www.softlink.nl/forum/files/plaatje.jpg

Ik heb een Athlon 3200+, 512MB, 128 MB Nvidia FX5200, Office 2003 SP1, WinXP pro SP1

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

* elevator kijkt naar de forum omschrijving
* elevator kijkt naar de topic titel
* elevator snapt het niet

Windows Operating Systems >> Software Algemeen

• Wacky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:12

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

Ik heb dat ook wel eens, da's een bug van word. Als je er "voorbij" scrollt en dan weer terug of er even op klikt doet ie 't meestal wel weer :)

Verwijderd

Topicstarter
Maar het is bij mij niet een enkele keer maar bij bijna ieder plaatje. Ook als ik bijvoorbeeld een lijn trek met Word dan valt soms die lijn weer half weg of helemaal. Ik heb SP1 al geinstalleerd voor Office maar ik krijg het probleem niet opgelost of verminderd.

Het is zo lastig als je verslagen hebt van een x aantal kantjes en je moet iedere keer afdrukvoorbeeld doen om fatsoenlijk te kunnen zien hoe het er nu uit ziet :'( :X

Dus als iemand nog ideen heeft graag!

Het erop klikken heeft ook geen zin. Hij laat het kader zien van de afbeelding maar hij blijft gestreept / weg / half weg.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2004 15:39 ]

• berndgeurts
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-08 16:43
Het ligt misschien ook aan de snelheid van je computer, dat het teveel is. Maar het printen doet ie wel goed met de plaatjes? of zijn die ook half?

• PaulZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-08 21:01
Eén zoekje op Google levert op: http://www.mcse.ms/message1186924.html

Zoekopdracht was: 'word picture disappears scroll'

[ Voor 40% gewijzigd door PaulZ op 01-12-2004 17:10 ]

Vlinders moet je volgen, niet vangen...

Verwijderd

Topicstarter
Super, het verwijderen (via configuratiescherm/software) en het opnieuw installeren van de drivers was de oplossing.

Ik had ze al geupdated maar dat werkte niet. Je moet ze dus verwijderen en opnieuw installeren. Tenminste dat was bij mij het geval.

Bedankt voor de hulp! P.s. gegoogled had ik ook maar die site was ik nog niet tegengekomen :D Nogmaals bedankt
Pagina: 1