Toon posts:

Windows 2K Std server wil niet meer aanloggen

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Na een crash van een Win2K Std server zonder AD, en de windows weer hersteld te hebben, kan deze niet meer aanloggen.

Als ik Lokaal met Administrator aanlog dan verschijnt heel even "Aplying user profile settings..." en vervolgens schiet ie weer terug naar het logon scherm.

Heeft iemand hier enige ervaring mee? Een search heeft niet echt veel hulpzaams opgeleverd...

Thanx

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Beetje erug weinig info.
Hoe heb je dat ding gerestored, waarom was ie gecrashed, pc/server/zelfbouw .... etc...

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Verwijderd

Topicstarter
ZeRoC00L schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 19:46:
Beetje erug weinig info.
Hoe heb je dat ding gerestored, waarom was ie gecrashed, pc/server/zelfbouw .... etc...
Server heb ik gerestored met de Windows 2K Std server CD (optie R in setup)

De server was gecrashed na een restart , hij kon NTOSKRNL.EXE niet meer vinden. Dit bestand heb ik vervangen, hielp niet.

Server is een IBM eSeries 235 (Dual Xeon 2,8GHZ)

Windows start nu gewoon weer op zonder problemen, maar echter met inloggen krijg ik problemen als bovenstaande beschreven.

Verwijderd

Stond er iets van PCAnywhere ofzo op die machine?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 19:53:
Stond er iets van PCAnywhere ofzo op die machine?
Nee, alleen Terminal Services

• Chrissels
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 29-04-2022
  • Wat gebeurd er in Safe Mode?
  • Kan je de shares nog wel benaderen vanaf een andere pc? (Bijvoorbeeld \\servernaam\c$)
  • Probeer -als je er bij kunt- de Administrator van een vers gebruikersprofiel te voorzien. (C:\Documents and Settings\Administrator)

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
delprof.exe gebruiken om remote dat profiel weg te mikken, en kijken of het dan wel werkt

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Topicstarter
Chrissels schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 20:00:
  • Wat gebeurd er in Safe Mode?
  • Kan je de shares nog wel benaderen vanaf een andere pc? (Bijvoorbeeld \\servernaam\c$)
  • Probeer -als je er bij kunt- de Administrator van een vers gebruikersprofiel te voorzien. (C:\Documents and Settings\Administrator)
-Gebruikersprofiel had ik aan gedacht maar nog niet toegepast, share vanaf het netwerk wil niet meer, ik denk dat de Netwerkkaart disabled is.
Het gene wat ik nog kan doen is, booten in Console met Windows 2000 cd en vervolgens profiel verversen van Administrator...

-in Safe mode gebeurt hetzelfde als in Normal boot.

Thanx voor alle antwoorden! _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2004 20:09 ]

Verwijderd

PNS > WOS
Pagina: 1