Ik zit met een klein narigheidje. Mijn pc heeft het in zijn malle cpu gehaald om mijn g om zeep te helpen. Als ik de g indrukte dan kreeg ik een installatie van mijn monsterfusiondrivers...Nou deze heb ik weggehaald en nou krijg ik errormeldingen over een installatie die niet kan worden uitgevoerd. In dos doet de g het wel en in windows alleen de hoofdletter g. En de gewone g verrekt ie
zomaar spontaan... Ik heb die hele kast uit elkaar gesloopt inc. windhoos where the hell is it?????? Ik wil mijn g en telkens ergens een g ctrl c'en en ctrl v'en in mijn txts...plz help ?
Kennelijk zit er een of ander programma in Windows te wachten tot jij die g indrukt. Probeer eens te achterhalen om welk programma het gaat door na ctrl-alt-del één voor één alle (vreemde) programma's af te sluiten. Als de g het dan in een keer doet, weet je aan welk programma het lag.
Never stop seeking what seems unobtainable...
je g is waarschijnlijk gebonden in bv word, zijn altijd wel lullige grapjes.
Ik weet helaas niet welke optie het nou precies was, das wel weer kut voor je
sorry.
Ik weet helaas niet welke optie het nou precies was, das wel weer kut voor je
hmmm maar ik heb dus wel het proggie eruit geknikkerd maar nu komt ie dus met die kutmelding en word staat er niet op..
BANNED MS-OFFICE!! maar ja...miss. eens een ander toetsenbord proberen ofzo ik weet het ook niet meer hoor. Het is behoorlijk frusty als ik bijvoorbeeld de g wil gebruiken en ik ram op de g en niet op control v dan aaah laat ook maar ik word er een beetje ziek van
BANNED MS-OFFICE!! maar ja...miss. eens een ander toetsenbord proberen ofzo ik weet het ook niet meer hoor. Het is behoorlijk frusty als ik bijvoorbeeld de g wil gebruiken en ik ram op de g en niet op control v dan aaah laat ook maar ik word er een beetje ziek van
Probeer anders een andere keyboard, of maak deze schoon.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Verwijderd
duh!!
Als je echt geen programma's kan vinden die die keymaps hebben veranderd en je kan't niet terugwijzigen moet je windows ff opnieuw installeren
Als je echt geen programma's kan vinden die die keymaps hebben veranderd en je kan't niet terugwijzigen moet je windows ff opnieuw installeren
Pagina: 1