Vraag over gebruik Xbox controller in Halo II

Pagina: 1
Acties:

• Byzanthy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-05 20:19
Ik heb onlangs een Xbox crystal pack met halo II aangeschaft. Nu lukt het mij hierbij niet om in Halo II met de duimpad (links op de controller, onder de stick) te sturen terwijl dat in Halo I (op de Xbox van een vriend van mij) wel lukt.

Ligt dat nou aan mijn controller / instellingen of zit deze optie niet meer in Halo II? Dat laatste zou wat mij betreft zeer spijtig zijn.

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Kijk eens in de handleiding zou ik zeggen. :)

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• Byzanthy
GolbeZeromus schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 19:12:
Kijk eens in de handleiding zou ik zeggen. :)
In de handleiding van Halo II vind ik niks over die duim-pad maar ik had wel verwacht dat de besturing identiek zou zijn aan Halo I

Verwijderd

De besturing is identiek aan Halo, kijk eens bij opties(in het spel) daar kan je echt 1001 dingen instellen.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:14
* Crash neemt een aanloop en schopt deze vraag naar SPV :P

• Byzanthy
Ik heb nogmaals gezocht naar instellingen in Halo II maar het lukt me niet om te besturen met mijn controller (op de crystal versie van de Xbox) middels de duimpad. Ik hoor dus graag van mensen waarbij dat wel kan. Of ik moet er toch vanuit gaan dat het niet mogelijk is.

• Byzanthy
hup, even up!
Ben er nog steeds niet uit!

• soepkip
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-11 16:55

soepkip

Kratjes kunnen nu ook voorin

hier is halo 1 & 2 ook uitgespeeld, en de besturing is echt identiek (op dual wield na)....doet die duimstick het wel in andere games ??? mischien is ie kadoek ??

Beste film ooit

Pagina: 1