S-video Kabel van Laptop naar Televisie ?

Pagina: 1
Acties:

• mieg_1981
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-03-2024
Hoi allemaal,

ik wil graag een films (divx) kunnen kijken op televisie via mijn laptop. dus als een soort divxplayer gebruiken :P . er zit een aansluting met 4 gaatjes,1 vierkant gaat en 1 hoekje eruit geslepen achterop de laptop (volgens mij s-video ? :? ) deze moet dan naar een scart aansluiting op de tv.

hoe duur is zo'n kabeltje ongeveer ?
waar kan ik deze kopen ?
zit hier veel kwaliteitsverschil in ?
en hoe kan ik het geluid van de laptop uit de tv laten komen (ook via de scart ?)

alvast bedankt voor alle hulp ! _/-\o_

• SyphOn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-01 08:58
AV FAQ; Veelgestelde vragen

Hier staat het antwoord op al je vragen ;)

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

mieg_1981 schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 19:07:
Hoi allemaal,

ik wil graag een films (divx) kunnen kijken op televisie via mijn laptop. dus als een soort divxplayer gebruiken :P . er zit een aansluting met 4 gaatjes,1 vierkant gaat en 1 hoekje eruit geslepen achterop de laptop (volgens mij s-video ? :? ) deze moet dan naar een scart aansluiting op de tv.

hoe duur is zo'n kabeltje ongeveer ?
waar kan ik deze kopen ?
zit hier veel kwaliteitsverschil in ?
en hoe kan ik het geluid van de laptop uit de tv laten komen (ook via de scart ?)

alvast bedankt voor alle hulp ! _/-\o_
Ik heb een hele poos geleden zo'n kabel gekocht. Bestaande uit een S-Video en Stereo jack aan de ene kant en een Scart aan de andere kant. Hij is 5 meter lang.

Ik denk dat ik er toen rond de 50 GULDEN voor betaald heb. Dus voor iets van 30 Euro ofzo denk ik dat je er wel moet komen.

... MMORPG Addict.

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

'When you're not paying for the product, you are the product!'

• mieg_1981
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-03-2024
okee, bedankt. :>
die kabels zijn dus ook kant en klaar met audio-kabel te koop begrijp ik. heb je dan ook altijd per se een verloop nodig van koptelefoon (enige audio-out op de laptop) naar 2 stereo-tulip-stekkers ?

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

mieg_1981 schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 19:20:
okee, bedankt. :>
die kabels zijn dus ook kant en klaar met audio-kabel te koop begrijp ik. heb je dan ook altijd per se een verloop nodig van koptelefoon (enige audio-out op de laptop) naar 2 stereo-tulip-stekkers ?
Neej ... je hebt ze dus ook met kant en klare stereo stekker. Zoals de mijne.

... MMORPG Addict.

Pagina: 1