Toon posts:

TV naar LCD monitor??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey,

ik heb sinds kort een LCD monitor gekocht, maar wil hem nu ook als TV gaan gebruiken. volgens de aansluitingen moet het volgens mij kloppen, maar ik snap de bekabeling niet :? .

het gaat om deze monitor(F-315): http://data.neovo.com/doc...s/F-3G/f-315-f-317eng.pdf

in deze manual zijn op pagina 10 de aanwezige aanluitingen zichtbaar. ik ben naar verschillende winkels geweest en heb gevraagt of ze hier een aansluiting voor
hadden en het antwoord was overal negatief. het is geen S-video maar een "8 pin mini-DIN" en die andere is een composite aansluiting ofzo...

wat voor aansluitingen zijn dit en hoe krijg ik TV/beeld dus goed op me LCD?

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2004 12:36 . Reden: Zonder schelden kan het ook.;) ]

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04-2025
Je zit tegen een alles-in-een aansluiting aan te kijken. :)
Voor videokaarten worden dezelfde dingen gebruikt om zowel video-out,composite als RGB eruit te gooien. Ik weet alleen niet of ze exact hetzelfde zijn.

Bij de betere computerzaken kunnen ze best wel bestellen, ze staan volgens mij gewoon in de groothandel catalogus. En ze heten idd '8-mini-Din to ...' kabels.
bv 8-mini-DIN to S-Video cable

Anders helpt het soms om even op het internet te zoeken. Misschien dat een online webshop ze wel heeft.
Je zou ook de importeur van de monitor eens kunnen benaderen om te vragen of het direct leverbaar is of misschien een winkel die het wel kan bestellen.

Senile! Senile Oekaki

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:10

voodooless

Sound is no voodoo!

Als het goed is zit er een mini-din -> S-video kabel bij. De S-video steek je in je DVD-speler op Videorecoder (die je dan als tuner gebruikt), en klaar is kees... Staat gewoon in de manual hoor.

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?