[Frontjes] Zilveren kast, zwart apparaat

Pagina: 1
Acties:

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-02 20:15

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Topicstarter
Binnenkort ben ik van plan een nieuw systeem te kopen met daarbij een mooie Lian-Li aluminium case. Aangezien de zwarte versies daarvan bij krassen zilver worden neem ik alvast voorzorgsmaatregelen en ga voor de zilveren versie, een PC-60 case.

Nou moeten daar uiteraard CD-Rom apparaten en een floppy drive in komen. Die dingen zijn tegenwoordig leverbaar in allerlei kleurtjes, maar voornamelijk zwart en wit. Wit staat voor geen meter, dus om daarbij voor zwart te gaan lijkt me een mooi uitgangspunt.

Helemaal mooi zou het natuurlijk zijn als ook die frontjes zilver zouden zijn. Ik weet dat Lian-Li zelf 'bezel's verkoopt van aluminium, maar dat zijn gewoon een soort plakplaatjes die je voorop je apparaat plakt. Heel leuk, maar niet echt mooi vind ik zelf. Zijn er hier alternatieven voor? Momenteel heb ik wat frontjes zelf zwart gespoten, maar dat geeft ook niet het mooiste resulaat...

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:05

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Hier bestaat een goede oplossing voor. Zal ff pic zoeken (heb het zelf ook)

Afbeeldingslocatie: http://shop.freezinghardware.nl/productimages/892-929G.JPG

Zwart is idd wat gevoeliger voor krasjes, maar heb er bij mijn PC70B geen spijt van. Ik heb geen krasjes en sleep toch best met die kast. Gewoon voorzichtig zijn :)

[ Voor 71% gewijzigd door We Are Borg op 30-11-2004 17:30 ]

• Morphine
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-01 20:38
coolermaster heeft ook van die frontjes die je dr voor kan plakken
echt een andere optie is dr (geloof ik) niet.. of je moet zelf gaan spuiten :)

[ Voor 48% gewijzigd door Morphine op 30-11-2004 17:30 ]

• Kaastosti

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Topicstarter
Ah kijkt zo'n soort klepje ziet er dan inderdaad nog het strakst uit en ik ben inderdaad bang dat dat de enige mogelijkheid is buiten spuiten (wat ik echt niet wil). Heb je toevallig ook een winkel die dat soort grapjes verkoopt?

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-02 15:55

Haan

dotnetter

www.alternate.nl

Onder behuizingen->toebehoren->diversen

[ Voor 61% gewijzigd door Haan op 30-11-2004 18:17 ]

Kater? Eerst water, de rest komt later

Verwijderd

zelf doen? ben hier vrij nieuw maar er staat hier op GoT vast wel bescrheven hoe je dat klaarspeelt op een goede manier waarbij je geen krassen krijgt. Misschien wat veel werk maar zo heb je je eigen twist aan gegeven en dat maakt het een stukje persoonlijker!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:05

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Kaastosti schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 17:49:
Ah kijkt zo'n soort klepje ziet er dan inderdaad nog het strakst uit en ik ben inderdaad bang dat dat de enige mogelijkheid is buiten spuiten (wat ik echt niet wil). Heb je toevallig ook een winkel die dat soort grapjes verkoopt?
Het logo hoeft je niet bekend voor te komen, maar klik eens op het plaatje ;). Spring je gelijk naar de winkel waar ik het gekocht hebt. Het ziet er erg strak uit imo :)

Succes ermee

• Kaastosti

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Topicstarter
Bedankt voor de links :) Ik denk dat dat 'm wel moet gaan worden!
dat maakt het een stukje persoonlijker
M'n huidige kast is zelf uit elkaar gehaald, gespoten, gemod en allerlei dingen aan toegevoegd. Heeft me erg veel werk gekost, veel tijd en het resultaat is best ok... alleen heb ik daar dus zelf het spuitwerk op gedaan en op sommige punten (power switch bijvoorbeeld) komt de oude kleur er alweer doorheen. En ik heb echt geen zin om alles om de zoveel tijd opnieuw te spuiten. Vandaar dat ik naar bovenstaande oplossing zocht :)

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-02 15:55

Haan

dotnetter

Daar komt nog bij dat het zeer lastig is om een brushed alu look te spuiten :) En een gestealthe drive is ook veel mooier natuurlijk _o_ Ja, * Haan heeft dezelfde kast en ook die frontjes :9

edit:
vergeet btw ook niet meteen een frontje voor de floppy drive te nemen!

[ Voor 26% gewijzigd door Haan op 30-11-2004 19:37 ]

Kater? Eerst water, de rest komt later

• Kaastosti

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Topicstarter
Op die site van Freezing Hardware.. ook Lian-Li cardreader gezien die er mooi bij past. En ook een boel mooie fancontrollers, coolers.. aargh *kwijl* :9~

Pagina: 1