Toon posts:

fout netwerk verbinding XP-Home

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Sinds kort loopt mijn laptop helemaal vast als ik probeer op het netwerk te komen op mijn werk. De lokatie staat gewoon in de lijst, maar als ik deze aan klik, loopt het systeem vast.
Ik weet niet sinds waneer dit is gebeurt, dus ik heb voor de zekerheid alle software die niet echt nodig is weggehaald. Mijn internet verbinding doet het wel gewoon, ook op verschillende multi pc modems.
Ook heb ik geprobeerd om SP2 te downloaden, maar na installatie kan ik ook niet meer internetten. (met firewall uit)
Natuurlijk heb ik mijn probleem op internet via google, packard bell support en microsoft opgezogt, maar heb niets kunnen vinden, mede door het feit dat ik op het gebied van netwerken een leek ben.
Kan iemand me please helpen.....

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat heb je allemaal al geprobeerd? Wat lukte daarbij wel/niet? Al eens gekeken of namen voor dat netwerk wel correct vertaald kunnen worden? In deFAQ - Network Troubleshooting kan je heel veel troubleshooting info vinden :) Zit je in een domein of niet .......

De startpost die je nu neer gezet hebt is in mijn opnie erg beperkt. In Algemene gedragsregels (Netiquette) hebben we uiteengezet wat we van je verwachten. Dat je een leek bent op netwerkgebied rechtvaardigt een dergelijke vraag mijn inziens niet ....

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.