[XP] Screenshot maken van Loginscreen.

Pagina: 1
Acties:

• Namu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-04 13:34

Namu

Silver Wings Of Morning

Topicstarter
Ik heb zelf een loginscreen met resource hacker inelkaar geknutseld en probeer er een screenshot van te maken maar telkes als ik dat probeer (alt, shift, control + print screen combinaties ook) krijg ik:

Afbeeldingslocatie: http://Namu.no-ip.info/login.png

Weet iemand hoe ik een fatsoenlijke screenshot van mijn loginscherm kan krijgen?

Ik draai Xp Pro SP2 trouwens.

• JozyDaPozy
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-03 17:25
Mogelijk is het een soort beveilig van windows o.i.d.
Wat je zou kunnen doen (maar is vrij omslachtig) is in VMware die windows installeren, en dan daar een screenshot van maken..

offtopic:
Welke exe moet je aanpassen om dit voor elkaar te krijgen? Het idee is leuk!

• Namu

Namu

Silver Wings Of Morning

Topicstarter
LogonUI.exe deze staat in je System32 directory. d'r is een grote site waar er 10 duizend van die login screens staan. themexp.org. neem een kijkje zou ik zeggen.

[ Voor 3% gewijzigd door Namu op 30-11-2004 16:28 ]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Misschien kan je het anders in een programma als VMware proberen :) Een virtuele machine terwijl je ingelogd bent werkt mijn inziens makkelijker. Trial is op www.vmware.com te downloaden .

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• JozyDaPozy
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-03 17:25
sanfranjake schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 18:35:
Misschien kan je het anders in een programma als VMware proberen :) Een virtuele machine terwijl je ingelogd bent werkt mijn inziens makkelijker. Trial is op www.vmware.com te downloaden .
Ew. Dat zei ik dus.

• Namu

Namu

Silver Wings Of Morning

Topicstarter
Okay, het blijkt niet alleen mijn login scherm er niet uit ziet met screenshots maar dat elke screenshot die ik maak er zo uit ziet. Mischien helpt dat.

edit:
Okay, ik zit met m'n bek vol tanden. omdat photoshop zo lang nodig heeft om te starten, starte ik net mspaint. Ik paste de screenshot en deze zag er gewoon goed uit! In princiepe is het probleem opgelost, ik gebruik wel mspaint maar ik snap niet waarom een screenshot er zo verschikkelijk kut uit ziet in photoshop (software van bijna 1000 euro) en dat het er geweldig uit ziet in mspaint ("gratis" meegeleverd met windows)

[ Voor 60% gewijzigd door Namu op 30-11-2004 19:55 ]

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
Namu schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 19:50:
Okay, het blijkt niet alleen mijn login scherm er niet uit ziet met screenshots maar dat elke screenshot die ik maak er zo uit ziet. Mischien helpt dat.

edit:
Okay, ik zit met m'n bek vol tanden. omdat photoshop zo lang nodig heeft om te starten, starte ik net mspaint. Ik paste de screenshot en deze zag er gewoon goed uit! In princiepe is het probleem opgelost, ik gebruik wel mspaint maar ik snap niet waarom een screenshot er zo verschikkelijk kut uit ziet in photoshop (software van bijna 1000 euro) en dat het er geweldig uit ziet in mspaint ("gratis" meegeleverd met windows)
wel een legale photoshop neem ik aan.. anders kun je dit iid krijgen (=slechte crack.exe)

A wise man's life is based around fuck you

• Namu

Namu

Silver Wings Of Morning

Topicstarter
ja, een legale versie. Nog kunnen krijgen voordat ik weg ging bij m'n stage ;)

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:06

ThunderNet

Flits!

mspaint is tha bomb!

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Pagina: 1