Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[HELP] Anodized aluminum case handles, Waar zijn ze te koop?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op deze website zijn ze wel te koop :
http://www.frozencpu.com/cgi-bin/frozencpu/han-01.html

Maar dan moet ik wel $ betalen voor verzendkosten...
en bovendien heeft de goedkoopste optie een lange levertijd .
USPS Global Priority Mail $10.50
USPS Global Express Mail $25.50
USPS Air Parcel Post $16.50
FedEx Priority (1-3 days) $48.71
FedEx Economy (2-10 days) $44.3

Ik heb mijn eerste case handles nog bij www.regenboog.net gekocht... maar ze verkopen die niet meer daar ?!?!
Waar zijn ze dan wel te koop in Nederland?
Ik kon helemaal niks op tweakers vinden door de search te gebruiken :/

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2004 15:26 ]

• Derek Vinyard
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-08-2022
Loop eens een willekeurige bouwmarkt binnen, en ga kijken bij de handgreepjes voor keukenkastjes en dergelijke. Lijkt me sterk dat je daar geen mooie bij kan vinden. En je betaald ook geen verzend kosten.

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar de case handles zijn special sterk gemaakt. Ik gebruik zelf 1 paar voor mijn chieftec van 20kg ofzo. Ik kan mijn 20kg behuizing dan zo optelllen zonder moeite...

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 08:53:
Ja maar de case handles zijn special sterk gemaakt. Ik gebruik zelf 1 paar voor mijn chieftec van 20kg ofzo. Ik kan mijn 20kg behuizing dan zo optelllen zonder moeite...
Dat is maar net hoe je zo'n ding aan je case maakt toch?

Ik mag aannemen dat een beetje een stevige ladehendel (mooi woord :D) dat ook makkelijk kan houden als je 'm stevig aan de case bevestigd.

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07:49
Elke keukenwinkel of doe-het-zelf winkel heeft dit soort handgrepen, ze zijn stevig genoeg om je kast mee op te tillen. Dit sootr meuk bestellen in Amerika heeft imo ook niet zoveel zin, je kan je hier ook halen voor minder.

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:14

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Global Priority duurt tegenwoordig niet meer zo lang hoor. Weekje, max.

• Seesar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 22:33

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

DIE hanggrepen heb ik op mijn lian li van 20 kg. Ze zijn iets robuuster uitgevoerd dan @ frozencpu, maar zien er verders precies hetzelfde uit (gamma).
Je moet eralleen voor zorgen dat de boutjes die je in het handvat draait een groot draagvlak achte het metaal hebben: dus grote ringen, met klein gaatje, zodat zodra je je kast optilt, niet je alu/metaal bij bevestiging deukt. Verder gaat dat goed hoor. Neem dat maar van mij aan :D.

T60P Widescreen

Verwijderd

Voor extra stevigheid is een achterplaatje wel aan te raden (of handgrepen met een groter contactvlak).

• floriske.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-11 18:43

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

ik zou deze niet nemen, waarom niet?

Ze zijn slechts 4 inch breed, das iets meer dan 10 cm en dit ziet er niet echt fraai uit, ik had op mijn silvertec (chieftec bigtower, zie sig) gewoon handgrepen van de bouwmarkt zitten en geloof me, deze was niet licht :*)

Gewoon de handgrepen met bijgeleverde boutjes vastzetten aan je toppanel, niet te ver van de voor en achterkant af en eventueel aan de binnenkant een extra stalen stripje voor de stevigheid

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/silvertec/handgrepen1.jpg
Pagina: 1