A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort.
Verwijderd
Zoek anders een op "UV varnish" als je dat nog niet hebt gedaan...
the funniest thing about this particular signature is that by the time you realise it doesn't say anything it's too late to stop reading it
Verwijderd
You could also use UV nail varnish.
Dit is zeker te koop in NL. Wellicht niet echt de meest ideale oplossing voor grote oppervlakken, maar ik denk ik post het even....
Bier, Whiskey en Metal!!
Zeker wel, bij de praxis(hornbach ook) acryllak en op waterbasis. Dacht ikLord_Mithril schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 23:30:
Ik kan je iig zo vertellen dat je bij de Gamma (en waarschijnlijk elke andere DHZ zaak) geen UV reactive zooi kan vinden. We verkopen wel mooie metalic zooi![]()
Gasloos sinds 2018.
Ik zie wel de artikelgroep uv-paint maar die bevat geen artikelen.Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 17:27:
het is te koop op www.coolcase.nl als het goed is
the funniest thing about this particular signature is that by the time you realise it doesn't say anything it's too late to stop reading it
Verwijderd
Je kunt coolcase wel een e-mailtje sturen om te vragen of ze er ook aan kunnen komenDaMightyWackO schreef op woensdag 01 december 2004 @ 11:23:
[...]
Ik zie wel de artikelgroep uv-paint maar die bevat geen artikelen.
Hm, toch maar eens langs de praxis gaan dan.Stephanoff schreef op woensdag 01 december 2004 @ 00:06:
[...]
Zeker wel, bij de praxis(hornbach ook) acryllak en op waterbasis. Dacht ik
oh en Acryllak = op waterbasis..
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
Als je een UV-stift zoekt kan ik je wel helpen denk ik.Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 16:53:
Ik zoek al een tijdje achter uv-paint, of een uv stift ofzo, maar bij ons hebben ze dat nergens bij hobby winkels enzo, en bij de casemod winkel ook niet
Je neemt een klassieke textmarker (je weet wel, zo van die fluo-stiften waarmee je tekst kan aanduiden in je schoolnota's) en je markeert een stukje op wit papier, daarna in het donker eens met UV licht op schijnen (zonnebril niet vergeten
Of is er een reden waarom dit niet goed zou zijn?
Gr,
Firecracker
A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort.
Die zijn meestal niet watervast. En hebben al een kleur van zichzelf.Firecracker schreef op donderdag 02 december 2004 @ 08:55:
[...]
Als je een UV-stift zoekt kan ik je wel helpen denk ik.
Je neemt een klassieke textmarker (je weet wel, zo van die fluo-stiften waarmee je tekst kan aanduiden in je schoolnota's) en je markeert een stukje op wit papier, daarna in het donker eens met UV licht op schijnen (zonnebril niet vergeten). Geeft echt wel veel licht hoor.
Of is er een reden waarom dit niet goed zou zijn?
Gr,
Firecracker
Ja, weet ik, maar hij vroeg naar een UV stift he. Hij vroeg niet naar kleurloze stiften of zo. Textmarkers hebben inderdaad hun eigen kleur, je ziet het dus wel altijd als je die gebruikt, dat is waar.Die zijn meestal niet watervast. En hebben al een kleur van zichzelf.
Het niet watervast zijn lijkt me in veel gevallen niet zo'n probleem. De meesten gaan hun spulletjes niet afwassen met water lijkt me. Tenzij je het over een toetsenbord of zo hebt, want er zijn natuurlijk altijd wel dingen die je af en toe toch eens met een vochtige doek kuist.
Blauwe textmarkers (degene die ik heb tenminste) kunnen echter niet dienen: ze geven geen licht af wanneer er een UV licht op staat.
hmm ja nu je het zegtLord_Mithril schreef op woensdag 01 december 2004 @ 16:51:
[...]
Hm, toch maar eens langs de praxis gaan dan.
oh en Acryllak = op waterbasis..![]()
Gasloos sinds 2018.
een acryl coating 1B31LOC van het fabrikaat Humiseal. Dit spul, de LOC variant, is speciaal gemaakt om onder uv op te lichten. Hierdoor kun je zien of de coating overal goed is aangebracht. Onder normaal licht ziet het er transparante lak. Ik denk dus dat je zoiets zoekt. Misschien kan een (hobby) electrozaak je eraan helpen.